L2e kolmerattaline v2011

L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Neljapäev 20 Okt 2011, 16:20

'lumiinium. :D Varsti. Õige varsti.

Hetkel liikleb peamiselt mitteavalikel teedel, ümberehitus oli põhjalik ja minu ajavarud märksa nirumad kui lootsin, aga peagi läheb Mäepealsele... ja hakkab saama suurt nalja. :D

P.S. Peale sõiduohutuseks vajalike süsteemide ei vasta ka varguse vastased turvasüsteemid minu nõuetele hetkel.

Pilt

Pilt
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Teisipäev 01 Nov 2011, 01:59

Läksin liikvele ja kohe samal päeval tutvustasin pikalt-laialt ühele venekeelsele taksojuhile, et mis süsteem on, ja pärast ruleeris minu järel parklasse TV3 võttegrupp, kes küsis, et kas pildistada saaks ja kas intekat viitsiks anda... andsin inteka, näha saab tõenäoliselt kas seitsmestes uudistes (19:00) või Muukijas (22:20 vist).

Heh.

Maanteeametisse saatsin kirja, et nonii, nüüd olen sõiduki osas piisavalt kindel, kuidas arvele võtmist saaks alustada.

Intervjuus uut liiklusseadust maatasa ei teinud ja anarhiat välja ei kuulutanud, oli rohkem tehnilise kallakuga jutt. :D
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Teisipäev 01 Nov 2011, 23:41

Heh. Ei leitudki eetriaega. Vist. Minule teada olevalt.

Ei noh, ma ei põe. Neil pole mingit kohustust seda leida, ning nad väljendasid kah oma ebakindlust ses osas, et kuhu saatesse nad selle sebida saavad.

Vabandan, et ebakindla info teile edastasin, see põhines optimistlikul arusaamal ajakirjanduse värgist (oletusel, et kui võttegrupp on nõus kulutama niipalju oma aega, siis toimetus ka selle aja jaoks väljundi leiab).
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Kolmapäev 02 Nov 2011, 12:03

Küsisin arvele võtmise protseduuri kohta.

Üksikkorras valmistatud sõiduki tüübikinnituse riigilõiv on 191 eurot. Selle lisaks arvele võtmise riigilõiv.

Tundub, et tuleb kummi venitada järgmise aasta juulini. Käesoleva kuu eelarves olin arvestanud maksimaalselt 50 eurose "riigiloivaga".

Talvel ei viitsi asja toimetada väga, ilmselt lükkub arvele võtmine kevadesse. Kui ei ole detsembris ilusat sooja ilma. Senikaua sõidan.
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas hullmaks » Reede 04 Nov 2011, 23:34

mõnda aega tagasi nägin su aparaati õhtuhämaruses seismas järvevana teel teepervel, kas olid läinud teeehitusega tutvuma?
hullmaks
 
Postitusi: 11
Liitunud: Reede 06 Nov 2009, 11:01

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Esmaspäev 07 Nov 2011, 12:56

Eih, see oli päeval, kui ma pidin aku tasakaalust väljas oleku tõttu (poole aku jagu elemente sai tühjaks, teine pool oli veel täis) peatuse tegema, ning töö Opelit tooma minema, et aku tagasi tasakaalu ajada.

Aku läks tasakaalust välja oma lohakusest muide, mitte ühegi tehnilise probleemi tõttu. Ma olin ühte poolikut akust kasutanud ühes päikeseenergia süsteemis ajutiselt lisavõimususe andmiseks, ja pärast seda aku poolikuid (8 elemendiseid blokke) liiga vähe aega paralleelselt ühendatuna tasakaalustuda lasknud (ainult 1 tunni jagu, pidanuks ilmselt vähemalt 5 tundi).

Nüüd on elementide pinged kõigepealt käsitsi ligikaudu võrdseks aetud ja lisaks kõigil elementidel tasakaalustajad (2.4 V zeneri diood ja 2.2 V 300 mA M10 pesaga hõõglamp) peale kruvitud ja edaspidi peaks olema garanteeritud, et nad ka tasakaalu jäävad. Hetkel on siiski nii, et laadimise lõpus mõned lambid hakkavad hiilgama (tähendab et 4.2 V) ja teised ei hakka. Varsti peaks see kah ära lõppema.

Vahepeal on valmis saanud automaatne klaasipuhastaja juhtsüsteem, aga paigaldanud veel ei ole. Täna teen viimased 2 iluvidina punktkeevitust, siis viin argooni AGA-sse tagasi.

Porilaudu on vaja, nendega on hetkel veidi puudulik olukord. Vihmaga sõitma ei kipu kuni need paika saab. Muidu sõidab nunnult, käisin Jüri kandis ühes autofirmas ja tutvustasin sealsetele tontidele, et mille jaoks ma neilt juppe hankisin. :) Sõitis välja küll, kuigi Tartu maanteel on siiski 45 km/h kiirusega üsna kohmakas tunne. Kui kunagi Tartusse peaks tahtma sõita (generaatoriga) siis Piibe maantee on see tee, mida pidi minna.

Uste täiustamine on kah plaanis: kuna polükarbonaadist ilma raamita uksed on ikka mega pehmed, panen neile 8x8x1 alumiiniumist U-profiili ääriseks ja sõidu ajal uste värisemise ära hoidmiseks kasutan plastmassist kesta sisse valatud mööblimagneteid.

P.S.

Riigiloiva osas: ilmnes et selle võib ära maksta ja eksperdilt jah-sõna saamiseks ettenähtud aeg ei ole väga rangelt piiratud. Tundub, et võib-olla alustan tüübikinnitusega siiski talvel.

P.P.S.

Keskid tänavasillutamise tööriistadega isikud said lõpuks ametnukult raha, et parandada Sõle tänava "tapja-bussipeatused", kus olid pesukausi suurused augud tekkinud. Enam ei peagi kavandama autonoomikute öist operatsiooni kruusa ja labidaga, ega põikama sõites bussipeatuse kohal teise ratta (selle võimatusel aeglustama 20 kilomeetrini tunnis) et mitte vedrustust hävitada.
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas virks » Esmaspäev 07 Nov 2011, 20:18

veloElektrik kirjutas:Heh. Ei leitudki eetriaega. Vist. Minule teada olevalt.

Ei noh, ma ei põe. Neil pole mingit kohustust seda leida, ning nad väljendasid kah oma ebakindlust ses osas, et kuhu saatesse nad selle sebida saavad.

Vabandan, et ebakindla info teile edastasin, see põhines optimistlikul arusaamal ajakirjanduse värgist (oletusel, et kui võttegrupp on nõus kulutama niipalju oma aega, siis toimetus ka selle aja jaoks väljundi leiab).

Paari minuti pärast TV3 uudistes.
virks
 
Postitusi: 18
Liitunud: Teisipäev 28 Apr 2009, 10:07

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Teisipäev 15 Nov 2011, 02:55

Nägin kah siis lõpuks, et mis eetrisse läks. Ei noh nunnu. Pimedas ei paista iluvead niipalju välja.

Niipalju uudist, et:

- kõik seda vajavad klaasid on paika silikoonitud (sõit palju vaiksem, ei tärise, aga ikka veel valjem kui päris trollibussiga :P )

- töö käib uste ja tagaluugi fikseerimise magnetite suunal (et ei klõpsuks ega võbeleks tugeva vastutuulega, üldse käib töö salongis tuule vähendamiseks, rooliotste läbimineku koht tuli rumal veidi)

- esimest korda sõitsin pimedas rahega, automaatne klaasipuhastaja on suht normik

- Pirital olevast Narva maantee mäest sõitsin 30 kilose pagasiga üles, 33 km/h, järgmisena otsin ohutu aja proovi mõttes kas Sossi mäge või Nõmme mäge külastada

- vedasin esimest korda ka reisijat (ehk reisija iste ja turvavöö on paigas), probleeme ei täheldanud

- tagumisi amorte sel kuul vahetada ei saa, proovib järgmisel

- homme esimene kriitiliste sõlmede ülevaatus (jah, mul on tehnoülevaatusteks oma graafik :P ), ehk kontrollida pidurivedeliku tase ja veenduda lekete puudumises, vaadata üle esikahvli poltide-mutrite seisukord ja roolikarbi/roolivarda/rooliratta kinnitused, samuti et kas kõik tuled on ikka jätkuvalt korras
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Kolmapäev 23 Nov 2011, 23:18

Salongi tuuletõke sai lõpuks tehtud. Plastmass lillepotist, et aus olla... mõnikord on kõige ebatüüpilisem asi kõige sobivama kujuga. :D

Tuuletõkke abil on sõidumugavus saavutanud uue taseme... võin kanda jälle õhukesi töökindaid, ilma et sõrmed rooli külge jäätuks. :D

Lähima kuu plaanis on jäigemad ja lühemad taga-amordid ning võrguvoolult enne sõitu salongi soojaks küttev kaugjuhitav soojapuhur.
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Neljapäev 24 Nov 2011, 12:37

Uuemad pildid sellest, mis toimub... tagaporilaudu on vaja, tõmbab õhuvoolu eripärade tõttu läbu üles tee pealt.

Ja painduvad uksed on liiga painduvad. Vaja alumiiniumist U-profiiliga raamida veidi.

Pilt

Pilt

Pilt
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Järgmine

Mine Liikmete projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron