L2e kolmerattaline v2011

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Esmaspäev 09 Jaan 2012, 17:13

Täna käisin tüübikinnituse ekspertiisil Vihuris, seal Espaki kandis.

Mõõdeti ja uuriti igat pidi, lõpuks tegime proovisõidu mille käigus sai spidomeetri näitu kontrollitud, pidurdusteekond 30 km/h pealt mõõdetud (mingi 6 meetrit sentimeetritega tuli) ning pöörderaadius samuti (tuli 8 meetrit sentimeetritega vist).

Esitulede osas on kõhe, kuna seal päris neid koode, mida otsiti, peal ei olnud. Vaatab siis, et kuidas kujuneb.
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas Meelis » Reede 13 Jaan 2012, 21:05

veloElektrik kirjutas:Täna käisin tüübikinnituse ekspertiisil Vihuris, seal Espaki kandis.

Esitulede osas on kõhe, kuna seal päris neid koode, mida otsiti, peal ei olnud. Vaatab siis, et kuidas kujuneb.


Ilma reeglitele vastavate esituledeta ei tohi nad positiivset otsust anda. Selles osas soovitan kohe uusi tulesid otsima hakata.
Traktoritele müüakse suhteliselt odavalt tulesid, äkki mõned sobivad.
Mõne aja pärast peaks mul ühest projektist üle jääma paar sertifitseeritud rolleritulesid, ümmargused, lähi ja kaugtulega.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Teisipäev 24 Jaan 2012, 19:07

Jep, nii oligi, ekspert helistas ja 2 asja.

1) Maanteeameti tüübid ei pidavat uskuma, et mul ülekannet pole. :D Saatsin mootori pildi ja joonise, et nad saaksid end kurssi viia otseveo mootorite, sealjuures eriti välisrootoriga harjadeta asünkroonsete 3-faasiliste vahelduvvoolu mootorite olemasolu faktiga. :D

2) Esituled ei lähe. Mul on H ja R funktsioonikoodid peal, kus R on kaug. Peab olema HCR, kus C on lähi. Hangin Tööriistamarketist traktori tuled, karm lugu, 41 euri tükk (need HR tuled olid Balti Autoosades ikka oluliselt soodsamad) aga mis teha, Autoosade tootevalikus HCR, DCR ega mistahes CR tulesid ei leidnud. Kõik on sõidukitele "sünnist saati" sisse ehitatud.
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Kolmapäev 25 Jaan 2012, 00:46

veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas maidor » Kolmapäev 25 Jaan 2012, 17:46

Kunagi näitas telekast, et mees ei saanud autot arvele, kuna klaasidel puudus E- tähis. Sinu projektil sellele ei pööratud tähelepanu? Imestan tõsiselt (ilma irooniata), kui selle masina legaalseks saad. Ma oleks siiski mingi väikese sitika tühjaks visanud (nt. mazda 121 või suzuki). Jaksu tegemisel.
maidor
 
Postitusi: 126
Liitunud: Laupäev 01 Okt 2011, 11:19

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Teisipäev 13 Mär 2012, 17:33

Tüübikinnitus saadud, homme lähen paberite järele. Kas keegi teab lihtsat ja ametnike aktsepteeritud meetodit VIN koodi sõiduki raamile sisse toksida? Pärast seda läheb arvele võtmiseks ja numbri saamiseks, siis kindlustamiseks...

...ning järgmine ei tule kolme vaid nelja rattaga. Kuidas ja mille baasil, selgub aeglaselt. See masin tuleb ilusti ära seadistada ja tuleviku jaoks varuosad valmis osta, nüüd kus tean, et juulis ära viskama ei pea.
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Neljapäev 26 Apr 2012, 13:01

Arvele võeti.

Riigiloib 15 eurot sentidega. (Nüüd on lõpuks kõik loivad makstud, see viimane oli kerge nende eelmiste ja ekspertiisi tasuga võrreldes.)

VIN koodi lasid tüübid seal ülevaatuse hallis oma masinaga ise raami sisse.

Ärge iial kasutage selle kindlustusfirma teenuseid, mis Tallinnas ARK majas eluneb. Nad tahtsid aastaks kindlustamise eest 80 euri. Juba esimene võrdlev pakkumine (Ergo) oli 39 euri, ning kindlasti võib asi kujuneda veel odavamaks, sõltuvalt teie elukohtast ja plekimõlkimise staažist (minul on üks oma algatusel kergelt mõlgitud plekk ajaloos).

Nüüd kus ära legaliseerutud, hakkan katusele päikesepaneeli aretama.
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Kolmapäev 02 Mai 2012, 08:19

Katuseks on mul siis nüüd päikesepaneel, 158 elementi, teoreetiline lühisvool 3.5 A, praktilist pole veel mõõtnud, pinge oli hommikul 91.6 V, päevast pole mõõtnud... põhimõtteliselt midagi 300W kandis. Ise elementidest kokku joodetud ja 2 mm polükarbonaadiga kaetud. Servadesse tuleb veel L-profiilid panna, hetkel on palja silikooniga, mis tähendab et sõita ei kõlba veel.

Veel laadimiskontrollerit tööle häälestanud ei ole.

Selleks võiks olla abi:

1) sõidu distantsi pikendamisel
2) et saaks olla laisem juhtmega
3) et saaks teha akude / salongi ventilatsiooni suveperioodil pruukimiseks, ilma mureta et miski tühjaks saab: kui on mida jahutada, siis samaaegselt on ka elekter, millega seda teha
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas maidor » Reede 04 Mai 2012, 19:01

tohib teada ühe elemendi hinda?
maidor
 
Postitusi: 126
Liitunud: Laupäev 01 Okt 2011, 11:19

Re: L2e kolmerattaline v2011

PostitusPostitas veloElektrik » Esmaspäev 07 Mai 2012, 08:51

Umbes 95 senti. Paraku oli nendega palju segadusi (posti tüübid mängisid pakiga ameerika jalgpalli ja väga palju elemente läks praaki). Lõpuks laamendas tuul pooleldi klaasitud ja ilma L-profiilideta paneeli kallal (see oli pärast mu eelmist postitust), tulemusena on paneeli keskel üks element täitsa pekkis (kildudeks, aga juhib veel teiste toodetud voolu).

Aga ta siiski toodab. Annab pinget umbes 90 V ning lühisvoolu 2.7 A. Laadija (Phocos/Plasmatronics Dingo 20, paindlik aga ei oska MPPT-d) näitab laadimisvooluks 2 A ereda ilmaga.

Kardan, et paneel laguneb mingi aja jooksul ära. Siis saan vähemalt lahti võtta ja elemendid päästa, et neist maja(de)le paneele teha, ning autole veidi targema ehitada. Nirusti tehes õpib.
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

EelmineJärgmine

Mine Liikmete projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron