Kawasaki eBike

Re: Kawasaki eBike

PostitusPostitas knob » Teisipäev 02 Okt 2012, 14:21

vootele kirjutas:200A tähendab 48V juures 9.6kw,

Just nimelt, kaua sa 200A vooluga siis järjest sõidad ka?
knob
 
Postitusi: 50
Liitunud: Kolmapäev 27 Juul 2011, 09:31
Asukoht: Tartu

Re: Kawasaki eBike

PostitusPostitas maidor » Teisipäev 02 Okt 2012, 19:32

Kavatsengi mopeedi klassis figureerida. Esmalt niisama mööda põlde kimada. 200A kannatab see mootor kirjade järgi terve minuti. 300A 30sek, mis on kiirenduseks piisav. Mis juhtub, kui hallid andurid pole õiges järjekorras kontrolleriga ühendatud?
maidor
 
Postitusi: 126
Liitunud: Laupäev 01 Okt 2011, 11:19

Re: Kawasaki eBike

PostitusPostitas vootele » Teisipäev 02 Okt 2012, 19:49

Mootor ei hakka pöörlema, vaid tõmbleb kohapeal. Või hakkab tagurpidi tööle.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Kawasaki eBike

PostitusPostitas vootele » Teisipäev 02 Okt 2012, 19:54

knob kirjutas:
vootele kirjutas:200A tähendab 48V juures 9.6kw,

Just nimelt, kaua sa 200A vooluga siis järjest sõidad ka?

Aga kui reaalselt mõõdad, siis reaalselt kontroller annab seda voolu ainult kohalt kiirendades. Minu rollul lõi kiirendades mingi 60-65A rauda, edasi hakkas see vähenema kuni täiskiirusel jäi alles u. 30A. Seda siis kogu aeg gaas põhjas. Tegelikkuses määrab reaalse jõudluse ära ikkagi mootori temperatuur. Kui panna näiteks ventilaator läbi mootori puhuma, saad hoobilt sealt rohkem välja võluda ilma vask-kuulikeste ohuta.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Kawasaki eBike

PostitusPostitas maidor » Kolmapäev 03 Okt 2012, 22:11

Nagu ma õigesti aru saan, siis sellel mootoril vajab hall sensor 12v pinget? Kirjade järgi pakub kontroller 15v. Mõõdan üle, mis reaalselt on.
http://www.upload.ee/files/2626219/TDE_ ... t.pdf.html
maidor
 
Postitusi: 126
Liitunud: Laupäev 01 Okt 2011, 11:19

Re: Kawasaki eBike

PostitusPostitas knob » Kolmapäev 03 Okt 2012, 23:27

maidor kirjutas:Kavatsengi mopeedi klassis figureerida. Esmalt niisama mööda põlde kimada. 200A kannatab see mootor kirjade järgi terve minuti. 300A 30sek, mis on kiirenduseks piisav.

Selge, kiirendusmopeed. Drag-moped. Ma sain ekslikult aru, et ka praktilist väärtust omavat mootorratast tehakse.
knob
 
Postitusi: 50
Liitunud: Kolmapäev 27 Juul 2011, 09:31
Asukoht: Tartu

Re: Kawasaki eBike

PostitusPostitas maidor » Reede 05 Okt 2012, 18:54

knob kirjutas:
maidor kirjutas:Kavatsengi mopeedi klassis figureerida. Esmalt niisama mööda põlde kimada. 200A kannatab see mootor kirjade järgi terve minuti. 300A 30sek, mis on kiirenduseks piisav.

Selge, kiirendusmopeed. Drag-moped. Ma sain ekslikult aru, et ka praktilist väärtust omavat mootorratast tehakse.


Eks alustan väiksemate asjadega seda rada. Pole ma esimene ega ka viimane, kes ehitab elektri rollerit või mopeedi. Ei ütleks, et need mõtetud projektid on. Muidugi, kui oleks võimalusi, teeks kohe 1100cc yamahale midagi meeleolukat.
maidor
 
Postitusi: 126
Liitunud: Laupäev 01 Okt 2011, 11:19

Re: Kawasaki eBike

PostitusPostitas knob » Laupäev 06 Okt 2012, 11:09

maidor kirjutas:Eks alustan väiksemate asjadega seda rada. Pole ma esimene ega ka viimane, kes ehitab elektri rollerit või mopeedi. Ei ütleks, et need mõtetud projektid on.

Loomulikult on elektrimopeedi tegemine mõttekas. Mulle lihtsalt torkas silma, et suhteliselt suur (=raske) baas on mopeedile võetud. Masina kergus ja kogu veermiku kerge jooks on elektriliikuri juures võtmesõnad.
knob
 
Postitusi: 50
Liitunud: Kolmapäev 27 Juul 2011, 09:31
Asukoht: Tartu

Re: Kawasaki eBike

PostitusPostitas knob » Pühapäev 07 Okt 2012, 11:08

Sellise sõiduriista ElMoto juures on minu hinnangul mass ja võimsus balansis:
http://www.bergisch.lautlos.com/index.p ... oducts_pi2[product]=11
Tühimass 47kg, max 2kW mootor. Ja liigub selle juures 45 kmh.
knob
 
Postitusi: 50
Liitunud: Kolmapäev 27 Juul 2011, 09:31
Asukoht: Tartu

Re: Kawasaki eBike

PostitusPostitas maidor » Pühapäev 07 Okt 2012, 14:27

Kiskusin ka nüüd oma raami suht puhtaks. Eemaldatud sai 50kg (mahlad oleks lisanud veel 10kg). Raami kaaluks jäi praegu 52Kg. kindlasti saaks kaalu maha veel kodarvelgedega. Mootori mass on 11kg. Akude ja kontrolleri kaalu ennustada ei oska.
maidor
 
Postitusi: 126
Liitunud: Laupäev 01 Okt 2011, 11:19

Eelmine

Mine Liikmete projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron