tõukeka modimine

tõukeka modimine

PostitusPostitas vootele » Laupäev 13 Apr 2013, 11:39

Panen siia teema meie projektist, nimelt ostis töökaaslane 600w elektri tõukeka, sarnase sellele siin:
http://www.stenolink.ee/pood/el-soiduki ... ado-4-800w
Mingi hetk oli powerit ja kiirust juurde vaja. Vaatasime võimalikud variandid üle ja otsustasime, et kas just mõistlik, aga äge oleks mudellennuki mootoriga proovida.
Saigi ostetud Turnigy sk3.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... duct=18129
Esialgu ka Turnigy mudeli kontroller, mis aga suht mittemillegi peale maagilise suitsu välja viskas.
Peale väikest konsultatsiooni oli selge, et tuleb sellele mootorile sensorid külge saada, et kasutada tavalist laiatarbe kontrollerit. Leidsingi sellise lehe:
http://e0designs.com/products/
https://dl.dropboxusercontent.com/u/799 ... .09.35.jpg
Praeguseks on setup ilusasti käima saadud, kasutades minu 20A Kelly kontrollerit ja algselt peal olnud 36V pliiakusid. Katsetades saime tippkiiruseks 38 km/h, mis on algsest ligi kolmandiku võrra kiirem. Tellitud on 10Ah 48V Ping LiFePO4 ning kontrolleriks tuleb tõenäoliselt 50A Kelly, mis teeks võimsuseks 2400W.
Viimati muutis vootele, Laupäev 13 Apr 2013, 14:51, muudetud 2 korda kokku.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: tõukeka modimine

PostitusPostitas vootele » Laupäev 13 Apr 2013, 11:43

3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: tõukeka modimine

PostitusPostitas vootele » Kolmapäev 05 Juun 2013, 22:24

Nonii, pole ammu updatenud. Täna oli plaanis omanikuga koos veidi ratast proovile panna, sõites pinnasel ja järsul tõusul. Eelnevalt sai veel laste atv rehvid alla pandud.
Kohapeal saigi vaid kaks ringi tehtud, kui piloot boksi tagasi pöördus - tagarehv tühi ja mootorist tuli veidi "amprite lõhna". Loomulikult katkestasime edasised loomkatsed ja asusime kahju ulatust hindama. Selgus, et muuhulgas oli üles sulanud ca. 3 mm2 akujuhtme isolatsioon ja pistik keeldus avanemast. Samas kaitse oli terve. Et maagiline suits oli väljunud mootori piirkonnast, otsustasime, et aitab selleks päevaks ja aeg on igaüks oma koju putkata.
Minu kojuminek võttis Elektriraudtee graafiku tõttu kauem aega, asendusbussi oodates tuli kõne omanikult, mootoril ilmselt lühises mähis.
Egas midagi, kui mootoreid mähkida seni pole proovinud, siis nüüd saan ka seda proovida. Ilmselt läheb käiku veidi jämedam traat kui originaalis ja vastavalt vähema keerdude abiga.
https://www.youtube.com/watch?v=bHCe92l ... ata_player
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54


Mine Liikmete projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Google [Bot] ja 1 külaline

cron