KTM 85sx konversioon

KTM 85sx konversioon

PostitusPostitas vootele » Esmaspäev 22 Sept 2014, 14:55

Sain mõni aeg tagasi uue aparaadi omanikuks, milleks on 2005a. KTM 85sx. Maru kerge pill, täiskaal u. 68kg
Kahjuks oli selle mootoriga mõnus trikk tehtud, nimelt oli see kokku jooksnud, siis silinder maha võetud ja edasi paariks aastaks õue räästa alla jäetud.
Tulemuseks üdini roostetanud väntvõll, täiesti liikumatu teine.
Nüüd siis teengi ratast elektriveo peale ümber.
Plaan näeb ette kasutada Turnigy CA80-80 mootorit koos halli sensoritega.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... c_Eq_.html

Originaalmootoril freesisin karteri süüte poolelt lahti, see Turnigy mahub sinna suhtkoht täpselt (mõlemalt poolt 2mm ruumi veel) . Siduri eemaldasin ning jätsin alles peaülekande hammasrattad, vedav hammakas tuleb mootori võlli otsa. Kõik 6 käiku jäävad samuti alles.
Silindri asemele tuleb alumiiniumist plaat (kinnitub karteri peal olevatesse poldiavadesse), mille külge panen openbeam siinidega akukasti, nii et saab kiiresti vahetada.

Pilte:
Pilt
Pilt
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: KTM 85sx konversioon

PostitusPostitas Ruudi » Esmaspäev 22 Sept 2014, 18:32

Ilus kvaliteetne raam kahju, et sa seda paar aastat varem ei leidnud.
See mootor jääb nõrgaks ja ta on ebakvaliteetne. Minu rolleril lagunes ka turnigy c80-100 suht ruttu ära. Võibolla oli viga ka selles, et rootorit tagant toetav suur laager oli ära võetud aga selle rootor polnud niikuinii balansseeritud.
Mis kontrolleriks tuleks?
Mis pingega aku?
Palju sel viimasel pildil olev karter koos kastiga kaalub kui sellest loobuda saaks ju akudele ruumi juurde ja mootori pöörlemist takistavat kola vähemaks.
Ruudi
 
Postitusi: 110
Liitunud: Neljapäev 07 Juul 2011, 11:05

Re: KTM 85sx konversioon

PostitusPostitas vootele » Esmaspäev 22 Sept 2014, 21:28

Jah paraku kõik teised variandid on kas nõrgad või väga kallid...
Rummukad on ka lisaks väga rasked.
Kui saaks piisavalt võimsa rummumootori, siis teeks raami veidi ringi nii, et saaks suure akukasti teha. Olenasolev käigukast on ikka maru kerge, korpus on magneesiumist ja väga õhukese seinaga.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: KTM 85sx konversioon

PostitusPostitas vootele » Reede 28 Nov 2014, 16:01

Rattast siiski elektrikat ei saanud, paigaldasin 150cc pitbike mootori.
Lihtsalt pooletoobist varianti ei tahtnud teha ja korralikult tehes oleks rahaliselt üle jõu käinud.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54


Mine Liikmete projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron