Kontrolleri seadistamine

Kontrolleri seadistamine

PostitusPostitas Elettrica » Esmaspäev 08 Juun 2009, 23:20

Kas keegi teab kuidas Curtis kontrollerit seadistada? Nimelt on autol(linnaauto) tehase poolt seatud 25 mph(40 km/t) kiiruse piirang aga sellise kiirusega jääb teistele liiklejatele liialt jalgu. Nagu ma aru sain, on Zev Seven-le paigaldatud Curtis kontroller. Kuidas selle masina ehitajad kontrolleri seadistuse tegid? Kas kuidagi arvuti abil või on teil Curtise programmer olemas?
Elettrica
 
Postitusi: 4
Liitunud: Neljapäev 28 Mai 2009, 12:20

Re: Kontrolleri seadistamine

PostitusPostitas Meelis » Teisipäev 16 Juun 2009, 10:46

Elettrica kirjutas:Kas keegi teab kuidas Curtis kontrollerit seadistada? Nimelt on autol(linnaauto) tehase poolt seatud 25 mph(40 km/t) kiiruse piirang aga sellise kiirusega jääb teistele liiklejatele liialt jalgu. Nagu ma aru sain, on Zev Seven-le paigaldatud Curtis kontroller. Kuidas selle masina ehitajad kontrolleri seadistuse tegid? Kas kuidagi arvuti abil või on teil Curtise programmer olemas?


Curtis toodab väga paljusid erinevaid kontrollereid. Vaja oleks teada, millist antud sõidukil kasutatakse.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa

Re: Kontrolleri seadistamine

PostitusPostitas Elettrica » Teisipäev 16 Juun 2009, 21:20

Curtis toodab väga paljusid erinevaid kontrollereid. Vaja oleks teada, millist antud sõidukil kasutatakse.[/quote]


Ma täpselt numbreid ei tea aga arvan, et 1268 Sepex. Vähemalt välimuse järgi on selliseid kontrollereid ainult kaks mudelit.
Manused
1244.68.gif
1244.68.gif (7.57 KB) Vaadatud 14822 korda
Elettrica
 
Postitusi: 4
Liitunud: Neljapäev 28 Mai 2009, 12:20

Re: Kontrolleri seadistamine

PostitusPostitas Meelis » Neljapäev 18 Juun 2009, 12:45

Elettrica kirjutas:
Ma täpselt numbreid ei tea aga arvan, et 1268 Sepex. Vähemalt välimuse järgi on selliseid kontrollereid ainult kaks mudelit.



Lotusel olev kontroller ei tea mootori pööretest või sõiduki kiirusest midagi. 1268 Sepex kontrolleril on olemas mootori pöörete sensor ja selle abil ilmselt piirataksegi maksimaalne kiirus.
Kasutab Halli andurit pöörete kindlaks tegemiseks. Kui juhendist lugeda siis selle kontrolleriga saab piirata nii kiirust, väändemomenti, kui ka regenereerivat pidurdust.
Ümberprogrammeerimiseks on vaja 1311, 1314 või 1307 programmaatorit. Meil selliseid kahjuks pole. Programmaator ise maksab muidugi päris palju, nii et endale pole sellist mõtet osta.
Aga muidugi autot võiks vaadata, äkki mõtleb midagi välja. Muidugi kiiruse tõstmisel muutub kohe ka sõiduki klass, mis võib omakorda probleeme tekitada.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa

Re: Kontrolleri seadistamine

PostitusPostitas Elettrica » Neljapäev 25 Juun 2009, 12:10

Proovimisel selgus, et hetkel autol tippkiirus ainult 30 km/h, mis on küll ikka väga niru. Kusagilt lugesin, et keegi oli pannud mingi asjanduse kiiruse andurile juurde, mis kuidagi muutis kontrollerile saadetavate impulsside arvu ja lõppkiirus muutus sellega täpselt kahekordseks. Kuidas see asi käib, pole endal kahjuks õrna aimugi. Aga tegelikult on mul üks, pisut suurem probleem veel. Nimelt auto akude laadimisega. Kuna sõiduk toodud USA-st siis käib laadimine 110v pealt. Sai siis HongKongist tellitud 2000w 220v/110v muundaja, ühendasin selle vahele aga poole tunniga muutus too juba väga kuumaks ja peale kaht tundi tõmbasin ma ta seinast välja kuna kartsin, et asi võib veel maha põleda. Kuumus oli juba selline, et kätte enam võtta ei saanud. Miks see nii oli, ei ole aimugi. Laadijal on peal 15 amprit ja muundaja on 20 amprit, peaks nagu piisav varu olema. Äkki keegi oskab öelda, et kas oleks äkki võimalik auto pardal olevat laadijat 220 voldi peale ümber ehitada, siis poleks seda suurt jurakat muundajat vajagi. Lihtsalt üks kaalulisaja juures. Hetkel mässan veel ARK-s üksiktüübikinnituse, ääretulede ja piduritestidega aga kui need kõik tehtud saab ja autot ikka liikuma ei saa ... :cry:
Elettrica
 
Postitusi: 4
Liitunud: Neljapäev 28 Mai 2009, 12:20

Re: Kontrolleri seadistamine

PostitusPostitas Meelis » Reede 26 Juun 2009, 14:17

Elettrica kirjutas:Proovimisel selgus, et hetkel autol tippkiirus ainult 30 km/h, mis on küll ikka väga niru. Kusagilt lugesin, et keegi oli pannud mingi asjanduse kiiruse andurile juurde, mis kuidagi muutis kontrollerile saadetavate impulsside arvu ja lõppkiirus muutus sellega täpselt kahekordseks. Kuidas see asi käib, pole endal kahjuks õrna aimugi. Aga tegelikult on mul üks, pisut suurem probleem veel. Nimelt auto akude laadimisega. Kuna sõiduk toodud USA-st siis käib laadimine 110v pealt. Sai siis HongKongist tellitud 2000w 220v/110v muundaja, ühendasin selle vahele aga poole tunniga muutus too juba väga kuumaks ja peale kaht tundi tõmbasin ma ta seinast välja kuna kartsin, et asi võib veel maha põleda. Kuumus oli juba selline, et kätte enam võtta ei saanud. Miks see nii oli, ei ole aimugi. Laadijal on peal 15 amprit ja muundaja on 20 amprit, peaks nagu piisav varu olema. Äkki keegi oskab öelda, et kas oleks äkki võimalik auto pardal olevat laadijat 220 voldi peale ümber ehitada, siis poleks seda suurt jurakat muundajat vajagi. Lihtsalt üks kaalulisaja juures. Hetkel mässan veel ARK-s üksiktüübikinnituse, ääretulede ja piduritestidega aga kui need kõik tehtud saab ja autot ikka liikuma ei saa ... :cry:


30km/h on ilmselt liiga vähe jah. Loodetavasti ARK seda registreerimistunnistusele ei lisa... Hiina muunduritega on selline lugu, et ilmselt oleks olnud vaja paar korda võimsam tellida, see 20A on ilmselt hetkekoormus, auto laadija 15 A aga pidevkoormus. Ilmselt sellele muundurile oleks 10A paras. Põhimõtteliselt saab sellist trafot ka Eestist. Laadija ümberehitamine on ka võimalik, kuid sageli osutub see oluliselt kallimaks kui korralik muundur või uus laadija . Aga igal juhul tasub laadija sisse vaadata. Veel on võimalik tellida uus laadija, mis on ette nähtud 230V jaoks. Võimalik, et see osutub kõige mõtekamaks.
Selle kiiruseasja võiks ka üle vaadata, impulside muutmine oleks üks võimalus, kui neid poole võrra vähendada ongi kiirus kaks korda suurem. 60km/h võib muidugi olla selle auto jaoks liiga palju.
Ilmselt leiab kõigile probleemidele lahendused.
Aga edu ARK-iga suhtlemisel.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa

Re: Kontrolleri seadistamine

PostitusPostitas Elettrica » Reede 26 Juun 2009, 21:57

Meelis kirjutas:30km/h on ilmselt liiga vähe jah. Loodetavasti ARK seda registreerimistunnistusele ei lisa... Hiina muunduritega on selline lugu, et ilmselt oleks olnud vaja paar korda võimsam tellida, see 20A on ilmselt hetkekoormus, auto laadija 15 A aga pidevkoormus. Ilmselt sellele muundurile oleks 10A paras. Põhimõtteliselt saab sellist trafot ka Eestist. Laadija ümberehitamine on ka võimalik, kuid sageli osutub see oluliselt kallimaks kui korralik muundur või uus laadija . Aga igal juhul tasub laadija sisse vaadata. Veel on võimalik tellida uus laadija, mis on ette nähtud 230V jaoks. Võimalik, et see osutub kõige mõtekamaks.
Selle kiiruseasja võiks ka üle vaadata, impulside muutmine oleks üks võimalus, kui neid poole võrra vähendada ongi kiirus kaks korda suurem. 60km/h võib muidugi olla selle auto jaoks liiga palju.
Ilmselt leiab kõigile probleemidele lahendused.
Aga edu ARK-iga suhtlemisel.



Kus ja kuidas seda kiiruseasja üle võiks vaadata? Auto ise asub Karu tänaval ja veel omalkäel kuhugile ei sõida, pole registreeritudki veel aga loodetavasti järg. nädal see piin saab läbi. ARK muideks kiiruse vastu üldse huvi ei tundnud, enamasti oli rõhk tuledel ja turvavöödel mis muidu kõik korras oli, ainult millegi pärast nõuti ääretulesid, mida mitte üheski teises riigis sellel autol ei esine. Toodetakse seda autot Itaalias, Jaapanis, Prantsusmaal, Inglismaal ja natuke aega pandi neid kokku ka USA-s. USA on neil kaks tippkiiruse versiooni 40 km/h ja 57 km/h(sõltuvalt osariigist), teistes maades on ka kiiremaid 65-70 km/h versioone. Millegi pärast ei läinud minu oma üle 30 km/h.
Mis puutub laadijasse, siis ma ei usu, et selle uue tellimine kõige mõttekam võib olla, arvan, et see üsna kallis asjandus, kuna on onboard varjant, programmeeritav ja lisa displeiga. Tootja kodu: http://www.speelett.it/ ja mudel on:CBHF2 48-15. Kust muide Eestist võiks võimast muundurit leida? Ühest mähkimise firmast uurisin ja nemad ütlesid, et teevad valmis küll aga neil ei ole nii suurt südamikku.
Elettrica
 
Postitusi: 4
Liitunud: Neljapäev 28 Mai 2009, 12:20

Re: Kontrolleri seadistamine

PostitusPostitas Meelis » Teisipäev 30 Juun 2009, 01:26

Elettrica kirjutas: Kus ja kuidas seda kiiruseasja üle võiks vaadata? Auto ise asub Karu tänaval ja veel omalkäel kuhugile ei sõida, pole registreeritudki veel aga loodetavasti järg. nädal see piin saab läbi.


Kirjuta meelis@zev.ee aadressile, lepime midagi kokku.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa


Mine Elektroonika

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist