Uus elektriline kolmratas

Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitas Teet » Teisipäev 26 Jaan 2010, 20:39

2010 kevadel peaks siis meie tootevalikusse lisanduma uus elektriline kolmaratas.
Pildi panin manusesse.

Tehnilised parameetrid baasmudelil on:
nominaalvõimsus 5kw, tippkiirus 70-80km/h, läbisõit 150km laadimisega.

Me ilmselt aretame selle peale ka 15kw versiooni, millele lisame ka läbisõitu ja salongisoenduse.

Läheb see sõiduk mootorratta klassi (L5E)
Ilmselt tulekul ka 4kw mopeedi versioon (L4E)

See asendab ilmselt meil kogu Smiley seeria.
Manused
blue tricycle.JPG
Pilt
blue tricycle.JPG (411.8 KB) Vaadatud 21284 korda
Teet
Site Admin
 
Postitusi: 112
Liitunud: Kolmapäev 27 Aug 2008, 10:55

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitas maits » Laupäev 30 Jaan 2010, 21:01

rohkem pilte :D googlest ei leidnud ülesse . Muidu mõnus relv ning tuunida saab ju alati
maits
 
Postitusi: 91
Liitunud: Teisipäev 14 Apr 2009, 16:51

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitas Teet » Neljapäev 11 Veebr 2010, 16:15

Tagantvaade kah.

Taamal siis rivistus uuemaid Smiley tüüpi autosid.

Teet
Manused
tricycle.JPG
tricycle.JPG (1.43 MB) Vaadatud 21109 korda
Teet
Site Admin
 
Postitusi: 112
Liitunud: Kolmapäev 27 Aug 2008, 10:55

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitas Tagaveoline » Kolmapäev 03 Mär 2010, 20:27

Mis akudega ta on ? Omapärane sõiduk ,kindlasti väiksema õhutakistusega kui tavapärane autokere. Ma saan piltidelt aru ,et kaks kohta on ? Vasakult saab ette istuda ja paremalt saab taha ? Kurvis kallutab ka ? Kas hind tuleb palju üle 50 000 krooni ?
Tagaveoline
 
Postitusi: 99
Liitunud: Esmaspäev 17 Nov 2008, 11:12
Asukoht: Viljandi

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitas Meelis » Neljapäev 04 Mär 2010, 16:29

Tagaveoline kirjutas:Mis akudega ta on ? Omapärane sõiduk ,kindlasti väiksema õhutakistusega kui tavapärane autokere. Ma saan piltidelt aru ,et kaks kohta on ? Vasakult saab ette istuda ja paremalt saab taha ? Kurvis kallutab ka ? Kas hind tuleb palju üle 50 000 krooni ?


Käisin seda Hiinas ise vaatamas. Istutakse jah üksteise taga ja sisenemine käib tõepoolest niimoodi. Kurvis ei kalluta. Hind tuleb kindlasti üle 50 000.- Standardlahendusena on see pliiakudega, aga tellida saab kindlasti ka LiFePO akudega.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitas alarein » Reede 21 Mai 2010, 12:46

Mis selle sõiduki hinnaloogika kokku võiks tulla ehk siis palju sellest ca 50k-st on

auto ilma akudeta
pliiakude kit
LiFePo akude kit
?

Kas kerepaneelid on metallist või nt plastikust?

Mida võiks auto maksumuse / energiatarbe jms seisukohast tähendada konditsioneeri vms jahutusseadme lisamine? (lihtsalt fantaseerin)
alarein
 
Postitusi: 9
Liitunud: Reede 19 Mär 2010, 10:49

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitas Meelis » Pühapäev 23 Mai 2010, 22:34

alarein kirjutas:Mis selle sõiduki hinnaloogika kokku võiks tulla ehk siis palju sellest ca 50k-st on

auto ilma akudeta
pliiakude kit
LiFePo akude kit
?

Kas kerepaneelid on metallist või nt plastikust?

Mida võiks auto maksumuse / energiatarbe jms seisukohast tähendada konditsioneeri vms jahutusseadme lisamine? (lihtsalt fantaseerin)


Autot saab tellida ilma akudeta. Akude hinnad sõltuvad mahutavusest, ehk siis tuleks kõigepealt paika panna, milleks seda sõidukit oleks vaja kasutada (läbisõit, lisaseadmed jms).

Kere on sellel klaasplastist, toruraamiga.

Konditsioneeri võimsus on tavaliselt kuni 1 kW, kompressori jaoks on vaja piisava võimsuse ja pööretega lisamootorit. Iseenesest konditsioneeri lisamine ei ole keeruline, ilmselt mitte ka odav, kuna tegemist on siiski erilahendusega. Võiks muidugi uurida, äkki on mingeid konditsioneerilahendusi eraldi valmislahendustena saada.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitas alarein » Esmaspäev 24 Mai 2010, 08:35

Otstarve aastaringne commuting. Min 40 max 80 km päevas. Soovitavalt aastaringseks kasutamiseks aga puudub ettekujutus, kuidas näiteks selline loom jää-lume alt välja kraapides ja jääkrobelisel teel käitub. Proof of concept'i ja reaalse kasutatavuse jaoks mõistlik, et mugavusfunktsionaalsusest oleks olemas nii lisaküte kui konditsioneer ja akude soojendus.

Kas 2 ja 4-kohalistele neljarattalistele ka mingi järg tuleb?

Sellel isendil paistab täitsa aircon peal olevat:
ProductMgmtResourceServlet.jpg
ProductMgmtResourceServlet.jpg (63.38 KB) Vaadatud 20625 korda
alarein
 
Postitusi: 9
Liitunud: Reede 19 Mär 2010, 10:49

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitas puurmaa » Kolmapäev 26 Mai 2010, 15:12

Nagu pildist aru saab on mootor vedavas tagumises rattas nii kui tänapäeva elektrimopeedidel.
Siit tekib kohe küsimus talvel sõitmise kohta. See vedav ratas hakkab sõitma meie koristamata teedel keset lumehange, sissesõidetud autorataste jälgede vahel.
Vääääga tõenäoline , et kohe kui koristatud asfalt lõpeb nii oled sa seal ka kinni. Kõigi plusside juures selline lahendus meie talveteedele kindlasti ei kõlba kahjuks. Suvel on muidugi tore aga talveautol peaks siiski taga ka 2 vedavat ratast olema , et sissesõidetud jälgedes saaks liigelda.
Noh aga talv pole ju igavene ja lumehanged , ka kõige suuremad samuti. Igatahes huvitav auto.
puurmaa
 
Postitusi: 17
Liitunud: Esmaspäev 29 Sept 2008, 11:21

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitas Tagaveoline » Neljapäev 27 Mai 2010, 08:55

Äkki keegi teeb ka esiveolise mudeli siis ei tohiks ju seda probleemi olla. Samas kui mõelda siis auklikel teedel on kolmerattalisega tükk maad keerulisem aukudest mööda saada tuleb ju arvestada ka tagumise keskmise rattaga.
Tagaveoline
 
Postitusi: 99
Liitunud: Esmaspäev 17 Nov 2008, 11:12
Asukoht: Viljandi

Järgmine

Mine Üldine

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline