pealüliti

Re: pealüliti

PostitusPostitas Tagaveoline » Kolmapäev 14 Apr 2010, 09:22

See on küll hea idee aga jällegi töötab liiga madalal pingel ja võtab jube palju voolu ,et teda sees hoida. Kas mitte mõnedel autodel ei ole need starteri tõmbereleed starterist eraldi ? Kui on selliseid siis poleks vaja erilist aretustööd teha kasutute detailide eemaldamiseks või ümberehitusteks.
Tagaveoline
 
Postitusi: 99
Liitunud: Esmaspäev 17 Nov 2008, 11:12
Asukoht: Viljandi

Re: pealüliti

PostitusPostitas maits » Kolmapäev 14 Apr 2010, 19:10

kui sul on kontroller mootori pöörete muutmiseks siis piisab sulle masslülitist(saab ka + klemmile panna).kontrolleri sisselülitamisel ei tarbi ju palju voolu,juhul kui pöörded põhjas pole.
maits
 
Postitusi: 91
Liitunud: Teisipäev 14 Apr 2009, 16:51

Re: pealüliti

PostitusPostitas vootele » Kolmapäev 14 Apr 2010, 21:24

Enamustel kontrolleritel on toiteahelas kondekas, mis ühendamisel voolutõuke põhjustab...
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: pealüliti

PostitusPostitas veloElektrik » Neljapäev 15 Apr 2010, 01:06

Võtmega toitelüliti 100A @ 24V, paneelile, 100 kr/tk.

http://www.elfaelektroonika.ee/artnr/35 ... liti-100-a

P.S.

Mis kondekatesse puutub, siis jah, enamusel kontrolleritel on need, ja SUURED. Seetõttu, kui on jalgrattast võimsam riistapuu, ei maksa ainuüksi lülitiga ahelat teha. Ahelas võiks olla lülitist mööda minev "pre-charge resistor" (eel-laadimise takisti), mille kaudu kondekad ennast kohe pärast akuklemmide kinni keeramist paigaldusel rahulikult laadima saavad hakata. Siis, hetkeks kui on vaja lülitit keerata, on kondekates juba mingi inimlik pinge sees. Muidu on nii, et keerad lülitit, käib ilge säde ja plaks, mis kindlasti ühelegi asjale head ei tee, ja lüliti klemmid sööb ka ruttu ära. Takisti tuleb loomulikult selline valida, et ta tühje kondekaid eel-laadides üle ei kuumene. Tavaliselt on need 10W võimsustakistid ja takistus on kindlasti suurem kui 1 K... võib-olla kuni 10 K, parem kui arvutad välja. Ohmi seadus on selleks piisav.
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Eelmine

Mine Tehniline

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron