Kolmerattalised rollerid

Kolmerattalised rollerid

PostitusPostitas Teet » Laupäev 10 Jaan 2009, 16:04

Panen üles meie mõningad arendusmõtted - on olnud inimesi, kes sooviksid autolaadset sõidukit, mis ei nõua juhilube:

sõidukid, mis on lähevad liikluseeskirja järgi kolmerattalise rolleri klassi L2e, mida võib juhtida juhiloata.
Kiirus siis piiratud 45km/h, mass alla 1000kg ning võimsus alla 4kw.

Me näeme sellistel sõidukitel turgu (kinnised, kolmerattalised rollerid), kuid momendil meil valmis kujul ei ole midagi võtta.

Üks tootja, kes pakub kolmerattalisi sõidukeid on ZAP: http://en.wikipedia.org/wiki/ZAP_Xebra
Tegemist Hiinas toodetud kolmerattalisega, antud mudelid küll ületavad võimsuse ja tippkiirusega L2e klassi nõudmisi, kuid saab mugandada (panna väiksema võimsusega kontroller, millel piiritleda kiirus).
Kuid sellel mudelil on puudusi - peamiselt see, et pakub vähe läbisõitu, variant on ehitada ümber liitiumakude peale, mis suurendab tunduvalt läbisõitu.
Hind peaks jääma kuskile 150 000 kanti (pliiakudega).

Üks arendusprojekt on meil antud vallas ZEV Smiley-ga - me plaanime antud sõiduki ümber ehitada kolmerattaliseks, et viia ta vastavusse L2e klassiga.
Kolmerattaline ZEV Smiley hakkab ilmselt maksma 100-150 000

Esialgu meil on mõttes saada sõiduk valmis Aprilliks/Maiks, aga idee poolest võime forsseerida ning varem valmis teha.
Samas me esimest mudelit kindlasti ei saa mingi väga odava hinnaga müüa, aga tegemist oleks äärmiselt unikaalse ning omapärase sõidukiga, esimesega ilmselt paljudest.

Kolmas arendusprojekt, mida töötame välja on elektrilise riksha tegemine. välja näevad siis sellised: http://en.wikipedia.org/wiki/Auto_rickshaw
Maksab tõenäoliselt kuskil 75 000
Teet
Site Admin
 
Postitusi: 112
Liitunud: Kolmapäev 27 Aug 2008, 10:55

Re: Kolmerattalised rollerid

PostitusPostitas puurmaa » Esmaspäev 25 Mai 2009, 09:12

Tere

Kui pidada silmas vastuvõtmisel olevat uut liiklusseadust siis ILMA lubadeta sõitmisel on lõpp . Tegelikult õige ja juba ammu oleks pidanud olema .See selleks.
Näen , et olete spetsialiseerunud autodele . Võiks siiski ka muu väiksema ja odavamaga tegeleda, eriti meie tänapäevast kriisi silmas pidades. seda enam , et elektrirollerid on oma kvaliteedilt juba täiesti adekvaatsed. Elektriautode turg on just oma pöördepunktis ja natukenegi mõtlev ostjasoovija ootab aastakese -paar mõne hiina loksu ostmise asemel. Sorry !. Rollerid aga on selle pöördepunkti juba läbinud. Vähemalt nii paistab. Miks pole eestimaal võimalik osta näiteks seda n.n. "päikeserollerit" : http://www.tisong-moto.eu . Muidugi selle hinnaga mida selt tsehhikeelselt saidi poolelt leiate. Mul on selle firma pakkumine edasimüüjatele ja kui vaevaks võtaksite vaadata on hind vääääga konkurentsivõimeline kui osta juba 5-10 tükist korraga. Muidugi kui keevitada üksikisiku ostuhinnale juurde 100% kasum siis ei osta teda keegi Selliseid pakkumisi olen juba nii Riiast kui ka mujalt saanud. Ostasoovija peab vist ise ka sellele väljamaale ( tsehhi , saksamaale ) järgi minema sest meie tarbija pole miljonär , vedamaks oma rahakoti peal kriisist välja nii ärimehed kui riigi mida vaadates hinnapakkumisi ikka veel unistatakse.
Vabandust natuke äkilise kirja alatooni pärast aga just praegu lõpetasin internetitellimuse vormistamise. maksin 215 eurot. Eile tahtsin sama asja MEIE POEST osta . Nõuti 5499 krooni !!! Ja oleks siis kaup letis, käega katsuda. Ikka tellivad ja oota 2 nädalat !!! Ei saa aru - kaua veel see lollitamine kestab, internetist TÕELIST hinda oskab juba iga mats vaadata ? Nii et, 20 % käibemaks läks jälle väljamaale . Pole ime et riigil raha lõppemas. Veelkord sorry .
puurmaa
 
Postitusi: 17
Liitunud: Esmaspäev 29 Sept 2008, 11:21

Re: Kolmerattalised rollerid

PostitusPostitas Teet » Esmaspäev 25 Mai 2009, 14:33

Mismõttes - me ju pakume elektrirollereid. Praegu laos katusega roller, tavalised rollerid müüsime maha.

Samas nagu ma natuke olen äriliselt tegelenud asjaga ja tihti inimene näeb juurdehindlust kui nöörimist, samas ei arvestata, et müüja peab võtma kaheks aastaks garantii, et asi toimib ning probleemid lahendama. Eriti kui tegu on väiksemahulise müügiga nagu näiteks elektrirollerid, siis nagu on loogiliselt kõrgem juurdehindlus kui laiatarbe kaubal. Üldiselt me ei toonud selleks hooajaks elektrirollereid, kuna Eestis müüakse bensurollereid liiga odavalt.
Lihtsalt ei tasu ära. Müüa ju võid, aga siis kui katet pole, siis pole ka varuosaladu, mis omakorda tähendab, et kui midagi katki läheb siis klient ootab 2 kuud.

Ma ei proovi õigustada 100% juurdehindlusi, aga natuke ma saan aru asjast.

Näiteks me ZEV Sevenile tellisime kontrolleri USA tarnijalt. Netist ostsime, kohale jõudis oli rikkis. Siis saatsime tagasi oma kuludega ning ootasime...kuus kuud ootasime uut kontrollerit.

Õnneks elektrisõidukid eriti ei lagune, aga ühe kliendi ees oli küll piinlik kui ta pidi pikalt ootama oma rollerit - muudkui nokk kinni ja saba lahti oli parandusega, aga lõpuks kui ta kätte sai oli asi otsast lõpuni ümber ehitatud, võimsust ka juurde pandud.

Ei ole päris nii, et kaupmehed panevad kirve selga ja siis sõidavad selle eest egiptusesse puhkama :)

Teet
Teet
Site Admin
 
Postitusi: 112
Liitunud: Kolmapäev 27 Aug 2008, 10:55


Mine Tehniline

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 4 külalist

cron