Nimelt sai kunagi ostetud väga soodsalt kanuu kerevorm. Asi ise on u. 5m pikk ja keskelt 0.7m lai. Plaan on lamineerida selle vormi abil kaks kere ning need omavahel katamaraaniks ehitada. Keresid peaks ühendama vineerist kabiin, kus oleks mugav olu kahele (auto istmed). Loomulikult on plaan liikumapanevaks jõuks kasutada elektrit, kuna katamaraan peaks oma väikese veetakistusega selleks eriti sobilik olema.
Hetkel käib just jõuallika konstrueerimine. Idee on selline, et mootor asub allpool vett sõukruviga ühel joonel. Kuna mootori pöörded on sõukruvi jaoks liiga kõrged, siis peab seal vahel olema reduktor. Sõukruvi on pärit vanalt Veterok-8 päramootorilt. Reduktor on Lada Niva uuetüübi starterist (Bosch) ning mootoriks on 2kw Turnigy lennukimudeli mootor. "Juhuslikult" sattus nii, et kogu krempel on enam-vähem ühesuguse läbimõõduga.
Täna sai siis "kuhi" üksteise otsa laotud, et ideid koguda. Kõigepealt, mootori ümber olev korpuse osa peab olema plastist, kuna välisrootori magnetväli hakkaks metallist korpuses pöörisvoole tekitama. Teiseks, mootorile tuleb treida uus võll Niva starteri võllist, millel on otsas reduktori hammasratta jaoks nuudid. Kolmandaks, reduktorist väljuv võll tuleb hoopis uus teha - koos kõige vajalikuga (laagrid, simmerlingid jne.), tõenäoliselt reduktori "planeedikandjaga" ühes tükis.
Reduktori korpus tuleb ilmselt roostevabast terasest ja sellele keevitan otsa toru, mille otsas kogu see asjandus pöörama hakkab. Torust lähevad ka toitejuhtmed läbi.
Ühesõnaga, ehitamist on palju, aga ma ütleks, et see teebki elu huvitavaks - oma konstruktorivõimete proovilepanek.



