Pit bike

Re: Pit bike

PostitusPostitas vootele » Pühapäev 18 Jaan 2009, 18:17

Nii, nagu ma oletasin, olidki halli sensorid peetis. Üks andis välja konstantselt 2V ja teine ei andnud üldse midagi välja. Kolmas oli korras, ehk siis sõltuvalt ratta asendist 0 või 5 volti.
Ega midagi, ees on käik Oomipoodi, kus sensor maksab 22eek (Honeywell SS40A). Mootor on juba laua peal avatuna.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Pit bike

PostitusPostitas jaank » Neljapäev 22 Jaan 2009, 15:40

EI jõuagi valmimist ära oodata.Väga kena tundub tulevat.
jaank
 
Postitusi: 4
Liitunud: Esmaspäev 12 Jaan 2009, 17:04

Re: Pit bike

PostitusPostitas Tagaveoline » Teisipäev 03 Veebr 2009, 21:09

Kas sellise kvaliteediga need kaubad siis ongi või ? Kui juba mootoril on andurid tuksis siis mis veel kordi keerulisemast kontrollerist loota ? :roll:
Tagaveoline
 
Postitusi: 99
Liitunud: Esmaspäev 17 Nov 2008, 11:12
Asukoht: Viljandi

Re: Pit bike

PostitusPostitas vootele » Kolmapäev 04 Veebr 2009, 21:55

Kelly kontrollerite kohta olen seni ainult kiitvaid sõnu kuulnud.
Täna tõin Oomipoest andurid ära. Nädalavahetus üritan vanad välja freesida ja uued asemele liimida.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Pit bike

PostitusPostitas vootele » Laupäev 07 Veebr 2009, 21:58

Ajee, ratas sõidab! Uued sensorid said mootori uuretesse liimitud autopahtliga :D ja ratas kiiresti kokku pandud.
Peab ütlema, et väga vinge asjaga olen hakkama saanud, kiirendab mis kole ja tippkiirus sai sinna 55-60 kanti. Seda siis tehaseseades kontrolleriga ehk 2.2kw juures. Mootor ja kontroller mõlemad 1km sõidu järel täiesti külmad. Võib-olla jätangi selle võimsuse juurde, aga regen pidurduse peab sisse lülitama. 1km sõidu järel oli pingelang 52V pealt 50-ni. Järsul kiirendusel langes pinge 43V peale, poole gaasiga 45-46V kanti. Mootor on peaaegu hääletu, kohalt võttes teeb vaikset kõrinat, edasi meenutab pigem trammi heli. Muide ratas sõidab ka tagurpidi kui vaja :D
Kuna hetkel pole veel laadijat, siis peab sõitmise poole pealt end tagasi hoidma. Edasine töö seisneb asja viimistlemises - raam korralikult üle värvida, uued külgmised plastid, akud raami külge fikseerida jne.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Pit bike

PostitusPostitas vootele » Kolmapäev 18 Veebr 2009, 21:48

Nii, seljataga on natuke testimist ja akud olen tühjemaks saanud. Olen teinud 3 sõitu, esimese lühikese (1-2km) ja teised kaks veidi pikemat. Kolmanda sõidu lõpus hakkas minekut vähemaks jääma ja täisgaasiga kiirendades tõmbas pinge alla 36V, poole peal samas on asi parem, nii 40V kandis. Varsti peaks ka ZEV-ilt õige laadija kätte saama. Vahepeal üritan laenatud iseehitatud impulsslaadijaga iga aku 100% täis laadida, et hiljem tervet pakki laadides akud ühtlaselt laeks.
Mingeid tehnilisi probleeme pole rattaga seni olnud.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Pit bike

PostitusPostitas vootele » Pühapäev 22 Veebr 2009, 17:24

Paar uuemat pilti:
Pilt
Pilt
Pilt
Pilt
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Pit bike

PostitusPostitas vootele » Esmaspäev 23 Veebr 2009, 23:21

Olen nüüd väheke mässanud oma uue 48V laadijaga ning esile kerkis probleem akude balansseerimisega. Nimelt sellega laadides ei jõua laadija punkti, kus ta peaks akusid täis laetuks.Samas kostub akudest nõrka mulksumist. Laadimise ajal oli kolmel akul pinge 15.1V ja neljandal 14.5V
Eks peab mingi 12V laadijaga neid proovima üksikult täis laadida.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Pit bike

PostitusPostitas mart » Teisipäev 24 Veebr 2009, 10:53

59,8 voldi peal peaks ta ikka juba end välja lülitama. Oled sa kindel, et see laadija ikka töötab? Palju ta ampreid selle pinge juures akudesse pumpab?
mart
 
Postitusi: 36
Liitunud: Reede 29 Aug 2008, 13:20

Re: Pit bike

PostitusPostitas vootele » Teisipäev 24 Veebr 2009, 10:57

kahjuks ei ole hetkel testrit käepärast. Aga eks peab selle niikuinii hankima...
Tõenäoliselt käib neljandal akul sel ajal veel laadimisprotsess st. voolutugevus ei ole langenud sellisele tasemele, et laadija arvaks et nüüd on küllalt.
Teine teooria, mis mul just praegu tekkis, kas äkki kontroller ei või segada laadija tööd...nimelt on mul kontrolleri jõuahel pidevalt akudega ühendatud. Hmm...seda on suht lihtne kontrollida.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

EelmineJärgmine

Mine Liikmete projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron