Liberator...

Liberator...

PostitusPostitas Erollu » Kolmapäev 16 Mai 2012, 19:58

Enam vähem sai valmis:

http://liberatorbike.blogspot.com/

kogu sünnilugu seal blogis kui kedagi peaks huvitama.
Erollu
 
Postitusi: 13
Liitunud: Pühapäev 12 Juul 2009, 17:21

Re: Liberator...

PostitusPostitas vootele » Kolmapäev 16 Mai 2012, 22:11

Super lahe.
Mis mootor teil seal on, kas seesama 11-faasiline või midagi vähem extravagantsemat?
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Liberator...

PostitusPostitas Erollu » Neljapäev 17 Mai 2012, 09:48

mootor on kolmefaasiline hiina rummukas. Keritud hiinas meie vajaduste järgi ja kogu kere on uus. Sisuliselt sai ära kasutatud ainult magnetvöö ja mähis. Kontroller on omalooming.
Erollu
 
Postitusi: 13
Liitunud: Pühapäev 12 Juul 2009, 17:21

Re: Liberator...

PostitusPostitas veloElektrik » Neljapäev 17 Mai 2012, 14:14

Väga nunnu.

Nähes seda kasti (täpsemalt õhutuse auke selles) kahtlustasin hetkeks kütuseelementi, aga eeldan, et siiski aku?
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: Liberator...

PostitusPostitas Erollu » Neljapäev 17 Mai 2012, 18:44

On aku. Aga ka see vajab tuulutamist nii et sõidusuunas liikuv õhk käib kenasti aku ümber. Ratta raam aga on disainitud nõnda ,et ta on suuteline kandma aurumasinast kütuseelementideni. Teed rihma lahti ja vahetad moodulit.
Erollu
 
Postitusi: 13
Liitunud: Pühapäev 12 Juul 2009, 17:21

Re: Liberator...

PostitusPostitas niitsoo » Pühapäev 20 Jaan 2013, 21:19

küsiks mis mootor sellel sinisel on?
niitsoo
 
Postitusi: 24
Liitunud: Reede 06 Aug 2010, 18:14

Re: Liberator...

PostitusPostitas Erollu » Neljapäev 14 Mär 2013, 10:08

Erollu
 
Postitusi: 13
Liitunud: Pühapäev 12 Juul 2009, 17:21

Re: Liberator...

PostitusPostitas Ruudi » Teisipäev 19 Mär 2013, 13:35

Väga hea tööpõhimõte sel mootoril ja jätab palju kenama välimuse rattale kui need muud komplektid mida saab väntade juurde lisada cyclone, gng mid drive. http://www.gngebike.com/apps/photos/pho ... =172514960
Ainuke asi, et olemasolevale rattale paigaldamine vist pole eriti lihtne. Kas sellel mootoril on siis planetaarreduktor sees. Põhimõtteliselt kui mootor on väntade juures siis ta peab veel aeglasemalt käima kui rummumootorid kas ta ikka on töökindel?
Kas see mootor veab ka ilma väntamiseta või aitab ainult väntamisele kaasa?
Ruudi
 
Postitusi: 112
Liitunud: Neljapäev 07 Juul 2011, 11:05

Re: Liberator...

PostitusPostitas Erollu » Kolmapäev 20 Mär 2013, 11:34

jah... taitsa kobe mootor on oma 250W juures. Mul on neid kasutuses 2 tk millest yks on s6itnud 3000 km. pole probleemi. Ja ise ta on ka suuteline vedama ilma vantamiseta aga siis on lisa nn gaasirulli vaja. Ma meelega ei pannud laste ratastele siis nad ei vanta vaid uhavad elektriga ainult :) Ja paigaldus t6esti on keeruline, sest vajab raamile keevitusega lahenemist. Komplektis on kaasas alumiiniumist v6ru kuhu mootor kinnitub ja see tuleb raami vahele keevitada. Paljudele kaib see aga yle j6u ja seega vaga levinud need komplektid pole. T6si sa saad osta tootjalt juba valmis raami koos aku pesaga. Kuna ma aga ehitan raamid ise siis seda raami ei oska kirjeldada. Mootoril on sees jah planeetreduktor. Ja mootor on topelttirriga vantadest lahti sidestatud.
Erollu
 
Postitusi: 13
Liitunud: Pühapäev 12 Juul 2009, 17:21

Re: Liberator...

PostitusPostitas niitsoo » Reede 26 Apr 2013, 08:59

Kas tagavedrustuses(või ka esi) kasutad mingeid pukse? Jalgratastel mingid standardsed?
niitsoo
 
Postitusi: 24
Liitunud: Reede 06 Aug 2010, 18:14

Järgmine

Mine Liikmete projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 3 külalist

cron