Kahjuks oli selle mootoriga mõnus trikk tehtud, nimelt oli see kokku jooksnud, siis silinder maha võetud ja edasi paariks aastaks õue räästa alla jäetud.
Tulemuseks üdini roostetanud väntvõll, täiesti liikumatu teine.
Nüüd siis teengi ratast elektriveo peale ümber.
Plaan näeb ette kasutada Turnigy CA80-80 mootorit koos halli sensoritega.
http://www.hobbyking.com/hobbyking/stor ... c_Eq_.html
Originaalmootoril freesisin karteri süüte poolelt lahti, see Turnigy mahub sinna suhtkoht täpselt (mõlemalt poolt 2mm ruumi veel) . Siduri eemaldasin ning jätsin alles peaülekande hammasrattad, vedav hammakas tuleb mootori võlli otsa. Kõik 6 käiku jäävad samuti alles.
Silindri asemele tuleb alumiiniumist plaat (kinnitub karteri peal olevatesse poldiavadesse), mille külge panen openbeam siinidega akukasti, nii et saab kiiresti vahetada.
Pilte:

