1. leht 1-st

vahekast reduktorina

PostitusPostitatud: Laupäev 14 Juul 2012, 14:54
Postitas vootele
Tekkis üks huvitav idee.
Paljudel maasturitel on peale käigukasti vahekast, millel on siis aeglane ja kiire ülekanne. Et seda peaks ju eriti hästi saama elektriautol ülekandena kasutada käigukasti asemel. Lihtsam, väiksem ja peaks vähem energiat raiskama...
Huvitav, kas keegi pole veel mõnda maasturit elektriliseks teinud, eemaldades käimari koos mootoriga ja ühendades elektrimootori otse vahekasti otsa?

Re: vahekast reduktorina

PostitusPostitatud: Pühapäev 15 Juul 2012, 12:46
Postitas aa1
Kas vahekast on sünkroniseeritud? Kahtlen. Teiseks puudub reevers, mida saab muidugi elektriliselt lahendada. Mulle tundub parem mõte vahekast koos esisilla lülituse ja veoosaga eemaldada, käigukast laiali võtta ja sealt võimalust mööda liigsed võllid/hammasrattad eemaldad. Veel parem oleks eraldi mootorid otse esi ja tagasilda.