Lithium iron phosphate battery, LiFePo4, iga suurem EV huviline teab/tunneb/tahab, tublimad juba omavad
Mis hoiab tagasi? eks muidugi hind, mis TEGELIKULT ON ODAVAM/KERGEM/PAREM KUI PLII, lihtsalt see tuleb välja tema pikas elueas mille jooksul plii omanik oma packi 3-4x vahetas..
Siin on ühe tegelase arvutused erinevaid akusid considerides,
http://www.electricforum.com/cars/conve ... cells.html
juhin tähelepanu numbrile cost of 1500 cycles, võrdluse mõttes, sest praegu saab juba neid tunduvalt odavamalt sealsetest numbritest.
Vaatasin siin zev'i kodukal 72v 150ah packi hinda ja arvutasin mis hinnaga Thunder Sky väärilise isegi natuke parema packi saaks.
72v 160Ah packi hinnaks tuli 42500 eeki, lisandub transport laadija ja BMS*
Zivan Charger NG3 sinna otsa 10000 eek (72v 150Ah packile, ilmselt neid saab ka vähem ülbemaid, aeglasem charge)
*BMS'i osas räägib üks tegelane oma 20 000 mile kogemusest thundersky packiga kus ta ei ole kasutanud keerulist BMS süsteemi vaid mingit charge/discharge controllerit, mille tootjat ta lingib aga mida otseselt müügis ja hinnasildiga ma ei leia kusagilt, kui keegi on osavam, andke teada.
http://www.batteryvehiclesociety.org.uk ... .php?t=223
Minu väike amatöörlik rollerdus sõidab hetkel raske ja kurva 60v 20Ah plii packi otsas, kuid kuna Thunder Sky lifepo4'ja saab kätte $1.10 per Ah pluss transport, siis ma mõtlen tõsiselt 60v 40Ah sisse osta, koheselt 100km rõõmsat sõidukaugust ja puha, cellid läheks maksma 8000.- pluss transport, teades et need elavad vaata et 10 aastat siis noh, milleks plii..
http://www.thunder-sky.com/products_en.asp
http://www.evcomponents.com/

Ilmselt on üsna ükskõik kust sa ostad, edasimüüja osas, sest enamus neist teeb seejärel tellimuse hiina ja sealt otse lendavad/sõidavad need akud sinujuurde.