Seal viimasel xmasta postituses akust tehtud pildi peal on ju näha ,et talle on peale kirjutatud laadimise kohta: standby use (upsi kasutus) ja Cyclic use (elektrisõidukis) ju ta siis ikka sobib mõlemasse režiimi. Lihtsalt ta ei ole ehitatud ega optimeeritud veoakuks. Näiteks pole ju upsi akul oluline tema kaal. Aga hind on tõesti ülisoodne mõnest teisest poest ei saa selle raha eest 7Ah akutki.
Aga paistab ,et selle hinnaga akud said otsa ka päris ruttu.
veloElektrik'ule
Kui vaadata aku andmelehte siis seal on laadimis- ja tühjenemisgraafikud ning tsüklite arv. Kui need elektrilised parameetrid sobivad siis miks ta ei peaks töötama ka mujal kui upsis ? Upsis on standby režiim ja nii kestab see aku seal aastaid kuna tühjenemis/laadimis tsükleid ei tule eriti palju ja akut hoitakse täislaetuna.
xmasta'le
Kas sa ei karda ,et kui sa vahetad akupakist ühe aku ära siis tekivad igasugused jamad sellest. Akutootjad ei soovita sellist asja. Uue aku sisetakistus on kindlasti teine kui vanadel akudel. Seal hakkavad pinged ja voolud kõvasti mängima eri akude vahel kui koormus on järel võib hakata uus aku vanu akusi laadima kuna temal võibolla pinge ei lange niipalju kui vanadel akudel mistõttu võidakse mingit akut liialt üle laadida. Kui saad selle akumonitori siis kindlasti kirjuta meile ka mis ta näitab !