2. leht 2-st

Re: Voolud generaatoriga

PostitusPostitatud: Teisipäev 30 Dets 2008, 17:40
Postitas vootele
bitbull kirjutas:Ma pakun et linnavurle? Vead siinid ka randadesse ja yleyldse igale poole ...... suht idiootne möte ausalt.

Miks? Siinid oleks ainult kiirteedel, ülejäänd aja sõidad aku pealt nagu ikka. Siin ei pea olema tee sees, võib ka näiteks küljele teha ja sellise, mis oleks ilmastiku eest kaitstud.

Re: Voolud generaatoriga

PostitusPostitatud: Kolmapäev 31 Dets 2008, 01:23
Postitas bitbull
bitbull kirjutas:
vootele kirjutas:Mina pakuks lahendusena maanteede sisse mingit liiki elektrisiini, millest siis iga auto saaks vastava juhiku või käpa kaudu voolu võtta. Käpp toimiks ka "autopiloodina" ja selles oleks infovahetuse süsteem, mille kaudu autod omavahel kiiruse sünkroniseeriks. Seda võiks kasutada kasvõi interneti jagamiseks autosse.

Ma pakun et linnavurle? Vead siinid ka randadesse ja yleyldse igale poole ...... suht idiootne möte ausalt.Mötle siis kasvöi sellele et palju vaske v muud metalli peaks siis juurde kaevandama ja kuipalju seda maailmas vaja oleks et oleksid su rajad igal pool
Pigem oleks selline asi möeldav et on kohad kus parkida ja masinat laadaida ja hea aku saad täis 3 tunniga mis on paras puhkuse aeg.

Kui keegi teab kes oli Nikola Tesla ja mida mees oma elujooksul välja mötles ........ energja siirdamine juhtmeta oleks tuleviku teema ..... mingid saavutused selles vallas on olemas.


Jään lausutule kindlaks.... :)

Re: Voolud generaatoriga

PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Sept 2010, 11:17
Postitas niitsoo
Aga sellel uuel opeli volt või amper mis ta nimi ka ei olnud on ju bena mootori otsas genekas ja veetakse autot peale akude tühjenemist ikka elektrimootoriga. Pole ise küll täpsemalt urinud aga opeli fännid väidavad et tegemist siis 1.3 turbobensukaga mis seda genekat siis veab. Aga kui paned bensuka genekat vedama siis on kasutegur mootorilkindlasti parem kui autot vedades. Mootor töötab ju "parimatel" pööretel ja kulutab nii ka vähem plus kulub vähem. Ning ARKi ei pea selline asi ültse huvitama kui asi isegi pagasnikus oleks ei ole see nende asi mida sa kaasa vead:D lihtsalt mootoril peab olema korralik heliisolatsioon ja jahutus.

Re: Voolud generaatoriga

PostitusPostitatud: Kolmapäev 22 Sept 2010, 23:47
Postitas vootele
On ka tehtud lausa haagiseid.

Re: Voolud generaatoriga

PostitusPostitatud: Laupäev 02 Apr 2011, 16:55
Postitas Ardi
Minul on olemas diiselgeneraator MOSA nominaalvõimsus 12,8kw (lühiajaliselt kuni 15kw).Kütust rüüpab 3,5l/h 80% koormusel.
Kaalub ta 370kg ja on mul kinnitatud vene zubrjonok tüüpi haagisele.Maksis ta 110 000kr ja kasutan teda oma mobiilse lintsaekaatri ja mobiilse halumasina käitamisel kohtades kus pole voolu või voolu võimsusest ei piisa.
Haagis generaatorite probleemiks võib olla vajaliku tüübikinnituse olemasolu haagisena arvelevõtuks.Ja mobiilse generaatori vedu arvelevõtmata saab toimuda vaid seadmena,mis on lubatud vaid 25km/h.Registreeritud haagisel asuval generaatoril neid probleeme pole.
Samas kas elektriautole poleks hoopis mõeldav lisa-akupakk haagisele,et pikendada läbitavat vahemaad ja kuidagi ümberlülitusega,et alguses töötad haagise akud tühjaks ja siis auto omad,et näiteks Tartusse sõites sõidad linna servani,jätad haagise linna servas olevasse laadimisjaama laadima.Ise ajad Tartus asjad korda,haagid laetud akudega haagise sappa ja Tallinna poole tagasi.