Tasapisi liiguvad peas ka range extenderi ehitamise plaanid, kuna mootoritega olen päris hästi "sina peal".
Natuke ideoloogiast rääkides, on plaan kasutada 2-taktist mootorit. Väiksem variant kasutaks pocket bike mootorit ning suurem 2-sil. Yamaha 8hp päramootori poweheadi. Tore oleks, kui generaator istuks otse väntvõlli otsas, et asi oleks kompaktne ja kena. Ühe variandina saaks kasutada modifitseeritud rummumootorit, kus peab võlli natuke teistsuguse tegema.
Nüüd muidugi ütlevad kõik kooris, et 2-taktine mootor saastab, õgib meeletult bensiini, lärmab jne. aga mina väidan, et tegelikult on 2-taktine vähemalt sama kõrge efektiivsusega kui mitte parem kui 4-taktine. Esiteks, kindlatel pööretel on 2-taktine mootor peaaegu 2x võimsam kubatuuri kohta. Kui mootori panna tööle püsipööretel kõige "magusamatel" pööretel ning häälestada väljalaske resonaator nendele pööretele, siis tulemus on see, et mootor põletab väga puhtalt ja ökonoomselt. Teine idee, mida tahaks katsetada, oleks mootori pöörete reguleerimine elektriliselt. Selleks on vaja kasutada membraan-tüüpi karbussi, millel on segusiiber eemaldatud, nii et mootor töötab kogu aeg "täis gaasil". Edasi on vaja generaatori väljundisse elektroonikat, mis pidevalt mõõdab väljundpinget ning vastavalt pingele muudaks PWM abil generaatori koormust. Loomulikult peab selleks olema pidevalt miski, millega generaatorit koormata. Range extenderi puhul oleks selleks loomulikult akupakk, mida laetakse. Kolmandaks, akupaki täis saades on vaja mootor välja lülitada ning akupaki tühjenedes automaatselt jälle käivitada. Käivitamiseks muide saab starterina kasutada generaatorit, pannes selle elektimootorina tööle.