Suruõhu auto

Suruõhu auto

PostitusPostitas E. » Esmaspäev 12 Mai 2008, 09:36

Tere, On olemas esimesed suruõhul töötavad(nö saastevabad) autod: http://zeropollutionmotors.us/ http://www.youtube.com/watch?v=QmqpGZv0YT4 Kas Eestis oleks võimalik seda autot osta/tellida? Kas see on turvaline auto? Kas Eestis on keegi, kes sellise auto teemaga tegeleb ja eesti keelset infot oskab anda? Olen väga suur huviline. Palun andke teada ka caliente[ätt]hot.ee
E.
 

Re: Suruõhu auto

PostitusPostitas Külaline » Neljapäev 29 Mai 2008, 11:47

Rahune, kulla sõber! Kodulehelt loeb ju välja, et kui Sa oled USA tellija ja kui Sa tellid kohe auto, saad ta kätte heal juhul 2010. Diilerid/vahendajad välistab firma poliitika, nii et suhtlema pead otse nendega. Euroopas on samasugune õhumüüja MDI. Ka nemad on juba aastaid (5 vähemalt) lubanud, et kohe-kohe saate, aga tegelikkuses on ka nemad suutnud produtseerida vaid videolõigu ja paar prototüüpi.
Külaline
 

Re: Suruõhu auto

PostitusPostitas maits » Laupäev 26 Sept 2009, 18:04

mind huvit2b kh see teem2 .olen uurinud netis selle MDI koht2. teem2l on jumet.pl22n teh2 k2 ise esimesi k2tsetusi selles v2ldkonn2s. kui on s22vutusi siis eks krib2n sii2.
maits
 
Postitusi: 91
Liitunud: Teisipäev 14 Apr 2009, 16:51

Re: Suruõhu auto

PostitusPostitas Teet » Neljapäev 20 Okt 2011, 13:52

Kellel huvi, see võib ise ehitada. Netist olen lugenud projektidest, kus tavaline mootor ehitati ümber suruõhu peal töötavaks - kasutegur kõige parem pole, aga hea linnaauto ikka.

Võrreldes suruõhu tehnoloogiat elektriga:

1: Energia mahutavus kaalu suhtes on teraspaakidel võrreldav elektriauto pliiakudega.
2: Laadisaeg - suhteliselt aeglane, kuna eraldub palju soojust.
3: Võimsus - võimalik väga kiirelt võimsust vabastada...mis on ka miinus kui peaks avarii juhtuma, siis kui tohutu hulk energiat kiirelt vabaneb = kaboom.
4: Sõidu- ja soetuskulu - parem kui elektriautol, kuna ei ole akude amortisatsiooni/ostukulu.
5: Efektiivsus - palju halvem, kuna energiat vabastades / salvestades muundub palju energiat soojuseks.

Seega on minu arvamus, et suruõhuautodel on potensiaali olla n.ö. linnaautod. Elektriauto tehnoloogia on juba sealt välja arenenud.
Seega kui kedagi huvitab selles vallas arendus, siis suruõhu kasutuse efektiivsuse tõstmine (kvasiturbiinmootorid pidid vist head olema) ning materjalitehnoloogia suurema energiasisaldusega paakide jaoks...ning äkki võtab tehnoloogia jalad alla.
Teet
Site Admin
 
Postitusi: 112
Liitunud: Kolmapäev 27 Aug 2008, 10:55

Re: Suruõhu auto

PostitusPostitas vootele » Neljapäev 20 Okt 2011, 16:51

Ma olen suruõhu/auru kasutamise peale veidi mõelnud. Minu ettekujutluses oleks suruõhu mootorid rataste sees ning koosneks 5-st silindrist, mis paikneks nagu revolvris. Jõud kantaks rattavõllile üle wobble plate mehhanismiga, võll toimiks ka toiterõhu jagajana (pöördsiiber sisuliselt). Sarnaselt elektrimootorile saab sellise konfiguratsiooni panna regenaratiivselt pidurdama, sel juhul muutuks mootor pumbaks. Üheks eeliseks tavalise, ülekandega suruõhumootori ees oleks madalamad pöörded ehk siis võimalik suurem efektiivsus. Samuti puudub ülekanne, mis omakorda efektiivsust maha võtaks.
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Suruõhu auto

PostitusPostitas maidor » Esmaspäev 28 Nov 2011, 18:06

Peab olema ka tõsine kompressor, mis jaksab 200-300 bar sisse pumbata. Seega pole see täitmine nii odav nagu mulje jääb.
maidor
 
Postitusi: 126
Liitunud: Laupäev 01 Okt 2011, 11:19


Mine Muud nullsaastega sõidukid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron