1. leht 2-st

Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitatud: Teisipäev 26 Jaan 2010, 20:39
Postitas Teet
2010 kevadel peaks siis meie tootevalikusse lisanduma uus elektriline kolmaratas.
Pildi panin manusesse.

Tehnilised parameetrid baasmudelil on:
nominaalvõimsus 5kw, tippkiirus 70-80km/h, läbisõit 150km laadimisega.

Me ilmselt aretame selle peale ka 15kw versiooni, millele lisame ka läbisõitu ja salongisoenduse.

Läheb see sõiduk mootorratta klassi (L5E)
Ilmselt tulekul ka 4kw mopeedi versioon (L4E)

See asendab ilmselt meil kogu Smiley seeria.

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitatud: Laupäev 30 Jaan 2010, 21:01
Postitas maits
rohkem pilte :D googlest ei leidnud ülesse . Muidu mõnus relv ning tuunida saab ju alati

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitatud: Neljapäev 11 Veebr 2010, 16:15
Postitas Teet
Tagantvaade kah.

Taamal siis rivistus uuemaid Smiley tüüpi autosid.

Teet

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitatud: Kolmapäev 03 Mär 2010, 20:27
Postitas Tagaveoline
Mis akudega ta on ? Omapärane sõiduk ,kindlasti väiksema õhutakistusega kui tavapärane autokere. Ma saan piltidelt aru ,et kaks kohta on ? Vasakult saab ette istuda ja paremalt saab taha ? Kurvis kallutab ka ? Kas hind tuleb palju üle 50 000 krooni ?

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitatud: Neljapäev 04 Mär 2010, 16:29
Postitas Meelis
Tagaveoline kirjutas:Mis akudega ta on ? Omapärane sõiduk ,kindlasti väiksema õhutakistusega kui tavapärane autokere. Ma saan piltidelt aru ,et kaks kohta on ? Vasakult saab ette istuda ja paremalt saab taha ? Kurvis kallutab ka ? Kas hind tuleb palju üle 50 000 krooni ?


Käisin seda Hiinas ise vaatamas. Istutakse jah üksteise taga ja sisenemine käib tõepoolest niimoodi. Kurvis ei kalluta. Hind tuleb kindlasti üle 50 000.- Standardlahendusena on see pliiakudega, aga tellida saab kindlasti ka LiFePO akudega.

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitatud: Reede 21 Mai 2010, 12:46
Postitas alarein
Mis selle sõiduki hinnaloogika kokku võiks tulla ehk siis palju sellest ca 50k-st on

auto ilma akudeta
pliiakude kit
LiFePo akude kit
?

Kas kerepaneelid on metallist või nt plastikust?

Mida võiks auto maksumuse / energiatarbe jms seisukohast tähendada konditsioneeri vms jahutusseadme lisamine? (lihtsalt fantaseerin)

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitatud: Pühapäev 23 Mai 2010, 22:34
Postitas Meelis
alarein kirjutas:Mis selle sõiduki hinnaloogika kokku võiks tulla ehk siis palju sellest ca 50k-st on

auto ilma akudeta
pliiakude kit
LiFePo akude kit
?

Kas kerepaneelid on metallist või nt plastikust?

Mida võiks auto maksumuse / energiatarbe jms seisukohast tähendada konditsioneeri vms jahutusseadme lisamine? (lihtsalt fantaseerin)


Autot saab tellida ilma akudeta. Akude hinnad sõltuvad mahutavusest, ehk siis tuleks kõigepealt paika panna, milleks seda sõidukit oleks vaja kasutada (läbisõit, lisaseadmed jms).

Kere on sellel klaasplastist, toruraamiga.

Konditsioneeri võimsus on tavaliselt kuni 1 kW, kompressori jaoks on vaja piisava võimsuse ja pööretega lisamootorit. Iseenesest konditsioneeri lisamine ei ole keeruline, ilmselt mitte ka odav, kuna tegemist on siiski erilahendusega. Võiks muidugi uurida, äkki on mingeid konditsioneerilahendusi eraldi valmislahendustena saada.

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitatud: Esmaspäev 24 Mai 2010, 08:35
Postitas alarein
Otstarve aastaringne commuting. Min 40 max 80 km päevas. Soovitavalt aastaringseks kasutamiseks aga puudub ettekujutus, kuidas näiteks selline loom jää-lume alt välja kraapides ja jääkrobelisel teel käitub. Proof of concept'i ja reaalse kasutatavuse jaoks mõistlik, et mugavusfunktsionaalsusest oleks olemas nii lisaküte kui konditsioneer ja akude soojendus.

Kas 2 ja 4-kohalistele neljarattalistele ka mingi järg tuleb?

Sellel isendil paistab täitsa aircon peal olevat:
ProductMgmtResourceServlet.jpg
ProductMgmtResourceServlet.jpg (63.38 KB) Vaadatud 24203 korda

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitatud: Kolmapäev 26 Mai 2010, 15:12
Postitas puurmaa
Nagu pildist aru saab on mootor vedavas tagumises rattas nii kui tänapäeva elektrimopeedidel.
Siit tekib kohe küsimus talvel sõitmise kohta. See vedav ratas hakkab sõitma meie koristamata teedel keset lumehange, sissesõidetud autorataste jälgede vahel.
Vääääga tõenäoline , et kohe kui koristatud asfalt lõpeb nii oled sa seal ka kinni. Kõigi plusside juures selline lahendus meie talveteedele kindlasti ei kõlba kahjuks. Suvel on muidugi tore aga talveautol peaks siiski taga ka 2 vedavat ratast olema , et sissesõidetud jälgedes saaks liigelda.
Noh aga talv pole ju igavene ja lumehanged , ka kõige suuremad samuti. Igatahes huvitav auto.

Re: Uus elektriline kolmratas

PostitusPostitatud: Neljapäev 27 Mai 2010, 08:55
Postitas Tagaveoline
Äkki keegi teeb ka esiveolise mudeli siis ei tohiks ju seda probleemi olla. Samas kui mõelda siis auklikel teedel on kolmerattalisega tükk maad keerulisem aukudest mööda saada tuleb ju arvestada ka tagumise keskmise rattaga.