1) Enamus autodel kuni 2000.a. on roolivõimendi mida käitatakse sisepõlemismootori väntvõllilt rihmülekandega.
2) Vahepeal oli aeg kus kasutati ka elektrilist hüdraulikapumpa siis sai kasutada vanu roolilatte ei pidand kõike ümber ehitama.
3) Uutel autodel alates 2010.a. on aga juba roolivõim täiselektriline kas siis roolivõllil või roolilati küljes seal aitab elektrimootor otse kaasa roolimisele. Teatud olukordades kus lubatud võib see mootor ka ise masinat "roolida".
Kui hakata mõnd 90'-te masinat elektriliseks ehitama siis ilmselt on kasutusel väntvõllilt käitatav roolivõimendi pump. Seda saab siis asendada selle variant 2.-ga. Sest roolisüsteemi ümberehitus ei ole lubatud. Siin aga on valikuid erinevaid USA-s on olnud väga populaarne Toyota MR2 pump. Siinkandis saab odavalt Opel Zafira varianti, Mersu A-klassil oli ka selline asi olemas. Kuid need kõik on suhteliselt lärmakad kuna seal asuva elektrimootori pöörded on päris kõrged. Damien Maguire kasutab seda oma BMW 840 projektis ja kuna auto on väga vaikne siis selle pumba hääl on koguaeg kuulda.
Vaiksem tundub olevat Peugeot 307-l kasutust leidnud pump, need jälle ei olnud väga töökindlad (esines jäätumist).
Siin üks Soomlane kunagi oma blogis kirjeldas seda
http://kwsaki.blogspot.com.ee/search/la ... 20Steering
Siin ta testib seda laual ja räägib kuhu need juhtmed kõik ühendada. https://www.youtube.com/watch?v=FIzNe2xo9Ag