Kõige mõistlikum on Plii ja LiFePO4 segapakk energiaallikana momendil.
Sellega saab kasutada ära mõlema tehnoloogia plussid ehk siis:
Plii on väga töökindel, teda saab laadida jupiti (regenereeriv pidurdus) - miinus on väike tsüklite arv kui teda tühjaks laetakse (500) - kWh hind on hea
Liitiumil on jälle suur mahutavus, suur tsüklite arv, aga teda ei saa pidurdades laadida.
Sellise segapakiga saab teha regenereeriva pidurduse, saab akupaki hinna madalamaks ning pliiakud peavad kaua vastu, kuna reaalselt neid sõidetakse tühjaks harva. (pliiaku sõidetakse täiesti tühjaks siis kui tõesti sõidetakse maksimaaldistants - ennem saab tühjaks liitium).
Seega siis kui võtta maksimaalseks distantsiks 500km, siis puhas LiFePO4 pakk maksab ca 300k.
LiFePO4+Pb (50/50) sama läbisõiduga pakk maksaks nii ca 220 000
Teet