Alustame ABC'st

Re: Alustame ABC'st

PostitusPostitas niitsoo » Teisipäev 10 Aug 2010, 22:49

Tere

Lugedes foorumit tekkis huvi et kui reaalne ehitada kolme rattaline mootoratas elektri mootoriga. Kui tingimusteks 150Km läbisõitu nii 90 km/h sõidukiirusega? Kuna trike olen pikalt mõelud ehitada aga pole piisavalt normaalset ülekande süsteemi ja ka liigsuured kulud selle ülal pidamiseks ei paista ahvatlevad siis tundub suvisel ajal vaikselt tööle/koju kulgemine huvitav. Aga küsimused tekkivad ruttem kui vastuseid suudan leida: Kas selline http://www.kellycontroller.com/motor-6kw13-inch-p-389.html mootor olemata lubadusest suudab ikka asja 115km/h edasi viia ? Kui palju vajab asi 150 km läbimiseks akusid just füüsilises mõttes et kuhu mahutada ja muidugi ka hind. Aga kuna sobilik esisild olemas ja keevituski olemas (raami jaoks küll vaja paberitega meest) siis piisava info ja mannona kogunemisel peaks ette võtma asja. Auto 10K eeku hooldus tuletab ju hästi meelde et liikumiseks on ka normaalsemaid meetodeid.
niitsoo
 
Postitusi: 24
Liitunud: Reede 06 Aug 2010, 18:14

Re: Alustame ABC'st

PostitusPostitas veloElektrik » Laupäev 21 Aug 2010, 00:14

Mul on endal sama vabriku 48V 3KW suure väändemomendi ja aeglase pöörlemisega mootor, aga kiiruse/võimsuse küsimusele jään vastuse võlgu. Tuuletakistus suureneb nimelt võrdeliselt kiiruse ruuduga, ja mida suurem kiirus, seda rohkem loeb sõiduki kuju. Oma sõiduki (kah trike, aga mopeediklassi oma, ei tohi ületada 45 km/h) ehitamisel ma tuuletakistust lihtsalt eiran, kere on paatjas ning kõige levinumad on 45-kraadise nurgaga lamedad pinnad... arvutusi teinud pole, ja kuigi esimene katsesõit maapinnal (tagakahvlite kinnituskõrvad pole veel valmis) tuleb augusti viimasel nädalavahetusel, tuleb see aeglane ja sirgjooneline sõit valet tüüpi akude jõul, mille põhjal lõppkiiruse kohta midagi ennustada ei suuda.
veloElektrik
 
Postitusi: 201
Liitunud: Neljapäev 28 Jaan 2010, 02:53

Re: Alustame ABC'st

PostitusPostitas maits » Reede 10 Dets 2010, 15:52

Tundub, et 1500 pööretega mootoril on pöördemoment poole parem, kui 3000p. 4kw 1500p/min on 25Nm. Seda on märgatavalt rohkem, kui minu 12kw bensiinimootoril.
Pole paha.
maits
 
Postitusi: 91
Liitunud: Teisipäev 14 Apr 2009, 16:51

Eelmine

Mine Tehniline

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron