mootori valik???

mootori valik???

PostitusPostitas soss » Kolmapäev 17 Veebr 2010, 23:20

Kas keegi oskaks soovitada natuke, et millise mootori võiks valida AC cobra või super7 tüüpi raamile. Ja milline peaks olema muu tehnika, et see mootor tööle kah hakkaks? Hea meelega lööks esialgu paberil kokku ideaalvariandi numbrilised näitajad.
Oskab keegi soovitusi anda selle ankeedi täitmiseks?
Manused
customer_eval_up date_b.pdf
(69.91 KB) Alla laetud 1308 korda
soss
 
Postitusi: 2
Liitunud: Teisipäev 16 Veebr 2010, 01:37
Asukoht: Tallinn

Re: mootori valik???

PostitusPostitas Meelis » Teisipäev 23 Veebr 2010, 22:54

soss kirjutas:Kas keegi oskaks soovitada natuke, et millise mootori võiks valida AC cobra või super7 tüüpi raamile. Ja milline peaks olema muu tehnika, et see mootor tööle kah hakkaks? Hea meelega lööks esialgu paberil kokku ideaalvariandi numbrilised näitajad.
Oskab keegi soovitusi anda selle ankeedi täitmiseks?


Lotus Seveni koopiat, mis on elektrifitseeritud, võib meie juures näha, kogu lahendus on välja töötatud ja katsetatud (ZEV Seven). AC Cobra replicat olen ka vaatanud, see eeldaks natuke võimsamat lahendust, no näiteks ZEV kodulehel olev mootor AC24 koos kontrolleriga. Kasutades LiFePO akusid (oluliselt kergemad), sobiks ilmselt ka ZEV Seveni lahendus. Aga kõik sõltub sellest, mis on ideaalvariant? 600km läbisõitu ja 4 sek. sajani? Normaalne hind ja dünaamika? Kiire auto lühikese distantsi läbimiseks? Lihtsalt omapärane vabaajasõiduk? Kõike saab teha, tavaliselt on piirajaks projekti maksumus. Tesla parameetritega sõiduki võime küll Teslast oluliselt odavamalt valmis teha aga kindlasti läheb selline projekt kallimaks kui keskklassi sõiduauto. ZEV Seveni hinda vaadates võib umbes aimata, kui kallid on üksikkorras tehtud autod ja mida sellise raha eest saab. Soomes on meil ka koostööpartnerid olemas, sealt saab ka tellida.

Ma väga pikalt ei jõudnud sellesse ankeeti süveneda, küsiks mis selle ankeedi täitmise eesmärk on? See peaks olema hindamisleht Siemensi ELFA® hübriidsõiduki ajami kasutajale.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa

Re: mootori valik???

PostitusPostitas soss » Neljapäev 25 Veebr 2010, 22:22

mul mõte oleks nagu algusest peale auto ehitada elektri peale
kiiruse suhtes 120 km/h oleks piisav - kuid võiks olla mingi variant, et vajadusel saaks nats kiiremaks kergete vahenditega a´la paar akut juurde panemisega.
vahemaa võiks olla ca 100km.
mõtlen siin üsna pingsalt kas käigukast on hea või halb - ideaalis tahaks võimalikult vähe kasutada liikuvaid osasid.

kas selliseid mootoreid pole mis saaks risti panna ja rattad otsa - nii öelda, et võllid oleks mõlemalt poolt väljas. kas on mingeid võimalusi kuidas sellise süsteemiga tekitada diffrilukk või kuidas seda nimetatakse, et 2 ratast korraga ei vea vaid veavad vastavalt vajadusele.
soss
 
Postitusi: 2
Liitunud: Teisipäev 16 Veebr 2010, 01:37
Asukoht: Tallinn

Re: mootori valik???

PostitusPostitas Meelis » Reede 26 Veebr 2010, 23:26

soss kirjutas:mul mõte oleks nagu algusest peale auto ehitada elektri peale
kiiruse suhtes 120 km/h oleks piisav - kuid võiks olla mingi variant, et vajadusel saaks nats kiiremaks kergete vahenditega a´la paar akut juurde panemisega.
vahemaa võiks olla ca 100km.
mõtlen siin üsna pingsalt kas käigukast on hea või halb - ideaalis tahaks võimalikult vähe kasutada liikuvaid osasid.

kas selliseid mootoreid pole mis saaks risti panna ja rattad otsa - nii öelda, et võllid oleks mõlemalt poolt väljas. kas on mingeid võimalusi kuidas sellise süsteemiga tekitada diffrilukk või kuidas seda nimetatakse, et 2 ratast korraga ei vea vaid veavad vastavalt vajadusele.


Mul Pobedal on maks kiirus 120 ja läbisõit linnakiirustel 100km, nii et sellise lahenduse saab põhimõtteliselt ka pliiakudega ära teha. Pliiakude puhul kehtid umbkaudne reegel, et kolmandik auto massist peaks olema akud. Suure tippkiiruse saavutamiseks on hea väike õhutakistus. Madal veeretakistus ei teeks ka paha. Kui ei ole plaanis kasutada suurema võimsusega mootorit (alates 30kW) on käigukast igati abiks.
Mootorit koos ülekande ja diffriga võime pakkuda küll, siis saab käigukasti välja jätta: 47kW maksimumvõimsusega vahelduvvoolumootor (max 11000rpm)+kontroller+ülekanne+diferentsiaal - sellega pole vaja muud teha kui rattavõllid külge ühendada.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa


Mine Tehniline

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron