Suur osa sellest moodustab rehvide veeretakistus. Soomlased on üritanud seda vähendada tõstes rehvirõhku kuni 3 Atm-ni. Tulemus on iseenesest
üsna hea - veeretakistus väike ja rool kerge, paraku aga kaasneb sellega natuke kevem pidamine ja oluliselt jäigem vedrustus.
Muide rehvirõhu mõju on lihtne testida kusagil kallakul. Märkida mingi punkt ära, lasta sealt auto vabalt veerema ja vaadata kaugele ta läheb.
Ise on soovitav seejuures muidugi autos olla

Viimasel ajal on hakatud rohkem rääkima madala veeretakistusega rehvidest, kasutades teistsugust ehitust ja kummisegusid saavutatakse väiksemast
rehvide soojenemisest ja ka muudest põhjustest tingitud madalam veeretakistus. Väidetavalt saavutatakse energia kokkuhoid suurusjärgus 5%
Enim on vist reklaamitud Michelin Energy Saver-it, paraku on seda saada alles alates 14". 13" veljele olen leidnud sellise Saksa tootja nagu Fulda rehvid
EcoControl, saada on neid suhteliselt laias valikus http://www.fulda.com/fulda_home_en/press/press_releases/2007/040307_EcoControl_rightchoice.jsp
Paraku ei leidnud peale tootja endapoolsete kiidusõnade ühtegi asjalikku testi, mis puudutaks veeretakistust. Eks ma mingil hetkel proovin ilmselt neid ise.
Igatahes kui kellelgi on pädevat infot madala veeretakistusega rehvide kohta, võiks sellest teada anda.