Golf ZE

Re: Golf ZE

PostitusPostitas Meelis » Teisipäev 15 Juun 2010, 15:10

maits kirjutas:kuidas auto on end üleval pidanud ja kui hästi on investeering end õigustanud?


Autol on lõpuks nüüd numbrid peal. Maksimaalkiirus on seal 80km/h juures, läbisõit on üle 50 km, ehk siis 50 on läbitud ja akudes oli veel energiat järgi.
Eks kunagi saab ka üldise maksimumi. See 50 km läbiti tavalistes sõidutingimustes, mitte siledal teel ja ühtlasel kiirusel 40 km/h.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa

Re: Golf ZE

PostitusPostitas Tagaveoline » Teisipäev 15 Juun 2010, 16:11

Kuidas õnnestus see auto üldse registrisse saada ? Kirjutatakse ,et alates selle aasta (2010) algusest ei lubata üldse autol mootorit vahetada välja arvatud sama automargi mootori vastu.
Tagaveoline
 
Postitusi: 99
Liitunud: Esmaspäev 17 Nov 2008, 11:12
Asukoht: Viljandi

Re: Golf ZE

PostitusPostitas puurmaa » Kolmapäev 16 Juun 2010, 11:37

Tagaveoline kirjutas:......Kirjutatakse ,et alates selle aasta (2010) algusest ei lubata üldse autol mootorit vahetada välja arvatud sama automargi mootori vastu.


Olen ka kuulnud , lugenud ja tundub tegu olevat EU bürokraatide tööga , et lõpetada igasugune isetegevus ( isetegevus igal alal ) ja sundida inimesi uut firmatoodangut ostma ? Ei imesta sugugi . Tegelikult ei imesta me siin enam millegi üle. "Kraane keeratakse kinni " igas valdkonnas ja märksa kiiremini kui seda vanasti venkudki suutsid välja mõelda. Vaadates elektriautode hinnanumbreid ja trende siis nii kurb kui see ka pole firamaelektrikat osta meie põlvkond Eestis veel vist ei jäksa ja ega ei ole ka mingitki majanduslikku mõtet - Rohkem makstud raha eest saab vagunisisterni täie benssu.

Kuid isetegevusele tundub kriips peale tõmmatavat , kõik uute seaduste ja EU direktiivide raames .Autotootjate seisukoht on kohati ka väga järsk ja isetegijate vaenulik. Lausa kohtuga ähvardatakse kui nende "kallikest, bensuaautot" keegi julgeb elektrimootoriga varustada . Raske tõesti uskuda aga ....lugesin just ka Soome vastavat foorumit ja peale räige pessimismi ka sealt muud ei leia. :( Juba valmistehtud ÜHTE ainsat autot ei suudeta arvele võtta, aga planeeriti 500 tükki ehitada-
Ootaks teadjate vastust - Seni on meil kõik õnnestunud aga kas ka Eestis on reaalne võimalus ka lähitulevikus sellist enda poolt elektriliseks muudetud firmaautot arvele võtta osutub võimatuks ? .
puurmaa
 
Postitusi: 17
Liitunud: Esmaspäev 29 Sept 2008, 11:21

Re: Golf ZE

PostitusPostitas aa1 » Neljapäev 16 Sept 2010, 10:46

puurmaa kirjutas: Ootaks teadjate vastust ... kas ka Eestis on reaalne võimalus ka lähitulevikus sellist enda poolt elektriliseks muudetud firmaautot arvele võtta osutub võimatuks ?

Kuidas siis väljavaade on, kas ümberehitamise mõtted jäävad vaid ajugümnastikaks ja kinnistel territooriumitel eksperimenteerimiseks või õnnestub nendega tulevikus ikka ka avalikku liiklusesse pääseda?
aa1
 
Postitusi: 15
Liitunud: Esmaspäev 13 Sept 2010, 15:40

Re: Golf ZE

PostitusPostitas xmasta » Laupäev 26 Veebr 2011, 20:46

Jah, Meelis Teet ja tegelased, mis seis on siis, kuidas ja kas saab conversionit registreerida veel või milliseid seaduseauke peab kasutama et midagi teha?
Kas keelustatud on mingi tootja masina kasutamine ja selljuhul kas näiteks mingil hulgal muudatuste tegemisel saab asja endaomaks kuulutada ja seda registreerida?
( oli see teema kuskil teises topicus? ma ei leia krt.. kuskil nagu oli jutuks kas oligi siin.. )
xmasta
 
Postitusi: 135
Liitunud: Pühapäev 26 Juul 2009, 02:25
Asukoht: Tallinn

Uues akud

PostitusPostitas Meelis » Pühapäev 13 Nov 2011, 21:17

Kuna pliiakud nii raske auto peal ei tahtnud eriti kaua kesta, sai ka see auto endale LiYFePO tüüpi
akud. Akupakk on 72V 90Ah, kokku 24 celli. BMS on eestimaine, DriveCord-i toodang.
Akupaki kaal on kõigest 74kg, võrreldes originaalakupakiga läks auto kergemaks 185kg.
Kaalu vähenemine koos kõrgema pingega andis loomulikult autole oluliselt parema kiirenduse
Läbisõit ühe laadimisega on endiselt 60-70km km.
Maksimaalne voolutugevus sellel autol peaks olema kusagil 250A, akupaki maksimaalne pidev
lubatud voolutugevus on 270A, nii et väga hullus reziimis akud ei tööta.
Meelis
 
Postitusi: 213
Liitunud: Neljapäev 28 Aug 2008, 17:38
Asukoht: Harjumaa

Eelmine

Mine Liikmete projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 1 külaline

cron