Auto näeb välja selline.

Eesmärk on lihtsate vahenditega panna võimalikult kiiresti auto elektri jõul liikuma, lisaks peab auto olema kasutuskõlblik aastaringselt. Maksimumkiirus võiks olla nii 70km/h.
Autos kasutame elektriautodele mõeldud Z20 kolmefaasilist mootorit ja kontrollerit (http://www.zev.ee/index.php?id=34&id_lang=1), elektrisüsteem tuleb 72V.
Esialgu on plaanis kasutada hooldusvabasid süvatsükli AGM tüüpi pliiakusid.
Nüüdseks on autole mootor juba peal, see on istutatud sidurikorvi otsa. Käigukast ja sidur on VW enda omad. Mootori flantsi tegemine jäi spetsialistide hooleks.

Akukastid on ka juba olemas, kaalujaotuse huvides nii ees, kui ka taga.
Kuna ruumi oli vähe tuli esimene akukast üsna keeruka kujuga:

Kontroller mahtus ilusasti mootoriruumi akukastide taha

Kuna plaanis oli auto teha aastaringselt kasutatav (ilma, et läbisõit oluliselt väheneks), siis tuleb akukastid teha soojustusega.
Akukastida soojustamiseks kasutan 15..25mm paksu vundamentide soojustamiseks kasutatavat isolatsioonimaterjali nagu BASF Styrodur vms. Kuna sobiva paksusega materjali saada ei ole, tuli see kuuma traadiga õhemateks lehtedeks lõigata.
Kleepisin esimese akukasti seest isolatsioonimaterjaliga ilusasti üle.
