Dacia Sandero konversioon

Dacia Sandero konversioon

PostitusPostitas Teet » Neljapäev 11 Okt 2012, 10:58

Teisipäeval siis sai registrisse uus Eestis ehitatud elektriauto.

Konversioon siis Dacia Sandero kerele.
Üldine spetsifikatsioon:
Manuaalkastiga ühendatud AC asünkroonmootor.
Nominaalvõimsus 50kW.
Pinge: 115V
Mahutavus: 18kWh.
Laadija: ~220V32A. Reguleeritav võimsus - s.t. saab laadida erinevate vooludega s.h. tavavoouvõrgust.

Akude paigutamise võttis enda peale Mati Leivategija - kõik akud pani põhja alla nii, et kliirens ei vähenenud.
Soojenduseks on peal bensiinikütteseade.

Sõidukit võib näha liikumas Räpina kandis, kuid väliselt on raske eristada tavalisest Sanderost.
Tunnusmärgid - ees kroomitud LED udutuled ning võre vahelt on näha radiaatori asemel hõbedast akude soojustust.
Taga puudub summutitoru.
Värvus märg asfalt.
Teet
Site Admin
 
Postitusi: 112
Liitunud: Kolmapäev 27 Aug 2008, 10:55

Re: Dacia Sandero konversioon

PostitusPostitas xmasta » Teisipäev 27 Nov 2012, 14:59

issand jumal küll, telneti jutuka ajastu on ammu möödas, iga tolvani mobiil teeb pilte ja saab need hetkega interwebnetti, mis kirjeldustöö see käib ja miks pole kaasas pilte? ei mõista, suur töö tehtud ja regatud ja puha ning ..
xmasta
 
Postitusi: 135
Liitunud: Pühapäev 26 Juul 2009, 02:25
Asukoht: Tallinn

Re: Dacia Sandero konversioon

PostitusPostitas vootele » Teisipäev 27 Nov 2012, 22:19

Mul on mõned pildid mootorist ja käimarist.
http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 253&type=3
3D CAD joonised, modelleerimine, prototüüpide valmistamine. vootele@biker.ee Soovid lehtmetallist laserlõigatud detaile, custom võresid vms? tel. 56950388
vootele
 
Postitusi: 316
Liitunud: Kolmapäev 22 Okt 2008, 21:54

Re: Dacia Sandero konversioon

PostitusPostitas Ruudi » Neljapäev 24 Jaan 2013, 14:16

Kas keegi on kuskilt juba lugeda saanud mingit lisainfot valminud sõiduki kohta? Või äkki valgustaks kuidas suure külmaga masin käitub?
Ruudi
 
Postitusi: 112
Liitunud: Neljapäev 07 Juul 2011, 11:05

Re: Dacia Sandero konversioon

PostitusPostitas Teet » Pühapäev 27 Jaan 2013, 14:31

Tüüpiline elektriauto suudab sõita kui on üle -25C ja laadida kui on üle nulli, mida võimaldab LiFePO4.

Dacia puhul kasutasime natuke uuemat tehnoloogiat, mis on külmakindel ning peaks suutma sõita ja laadida üle -35C.

Siiski külmade ilmadega tuleb arvestada seda, et akust saab oluliselt aeglasemini energiat kätte kui soojadega, seega ei saa elektriautot kasutada täisvõimsusega talvel.
Teet
Site Admin
 
Postitusi: 112
Liitunud: Kolmapäev 27 Aug 2008, 10:55

Re: Dacia Sandero konversioon

PostitusPostitas Ruudi » Teisipäev 29 Jaan 2013, 22:53

-Oot kas siis talvel väljas alla nulli temperatuuridega laadida ei saagi?
-Mis akud seal on siis kas Winston, Calb, sinopoly või Wina ?
-Kust on pärit see reguleeritava võimsusega laadija?
Ruudi
 
Postitusi: 112
Liitunud: Neljapäev 07 Juul 2011, 11:05

Re: Dacia Sandero konversioon

PostitusPostitas Teet » Neljapäev 31 Jaan 2013, 14:56

Mõningate akutehnoloogitatega on laadimine alla null kraadi oluliselt akusid kahjustav.
See on siis põhjuseks, miks mõned Mitusbishid on seisma jäänud talvel kui laadimispistikut ei ole saanud pikka aega.
Laadimisel nimelt siis esmalt soojendatakse akud plussi ja siis hakatakse laadima.
Teet
Site Admin
 
Postitusi: 112
Liitunud: Kolmapäev 27 Aug 2008, 10:55


Mine Liikmete projektid

Kes on foorumil

Kasutajad foorumit lugemas: Registreeritud kasutajaid pole ja 2 külalist

cron