Teisipäeval siis sai registrisse uus Eestis ehitatud elektriauto.
Konversioon siis Dacia Sandero kerele.
Üldine spetsifikatsioon:
Manuaalkastiga ühendatud AC asünkroonmootor.
Nominaalvõimsus 50kW.
Pinge: 115V
Mahutavus: 18kWh.
Laadija: ~220V32A. Reguleeritav võimsus - s.t. saab laadida erinevate vooludega s.h. tavavoouvõrgust.
Akude paigutamise võttis enda peale Mati Leivategija - kõik akud pani põhja alla nii, et kliirens ei vähenenud.
Soojenduseks on peal bensiinikütteseade.
Sõidukit võib näha liikumas Räpina kandis, kuid väliselt on raske eristada tavalisest Sanderost.
Tunnusmärgid - ees kroomitud LED udutuled ning võre vahelt on näha radiaatori asemel hõbedast akude soojustust.
Taga puudub summutitoru.
Värvus märg asfalt.