Postitas krss » Laupäev 09 Apr 2011, 21:00
Nullemissiooniga masinad pole ju ainult elektrisõidukid, mind huvitaks vedrumootorid. St kui lihtne oleks teha ülikerge auto (sisuliselt 4-rattaline jalgratas, miks mitte ka 2 või 3 rattaline), millel saad liikuda kondimootoriga ja näiteks pikkade otste jaoks tõmbad vedru "üleskeeramiseks" ajutiselt käima rollerimootori. Kerge auto liigutamine tasasel pinnal vajab ju äärmiselt vähe hobujõudusid. Mis materjalist kergeid vedrusid tänapäeval kasutatakse? Kuidas on sellistel masinatel lahendatud jõuülekanne, kas käikudega või äkki variaatoriga? Hinnad? Kindlasti on selle kohta olemas kusagil ka head lingikogud ja tõenäoliselt iseehitajate jaoks ka üksjagu nodi müügis, ise paraku ei leia. Äkki keegi siit on nendega kokku puutunud? Aitäh!