Postitas Ardi » Laupäev 02 Apr 2011, 16:55
Minul on olemas diiselgeneraator MOSA nominaalvõimsus 12,8kw (lühiajaliselt kuni 15kw).Kütust rüüpab 3,5l/h 80% koormusel.
Kaalub ta 370kg ja on mul kinnitatud vene zubrjonok tüüpi haagisele.Maksis ta 110 000kr ja kasutan teda oma mobiilse lintsaekaatri ja mobiilse halumasina käitamisel kohtades kus pole voolu või voolu võimsusest ei piisa.
Haagis generaatorite probleemiks võib olla vajaliku tüübikinnituse olemasolu haagisena arvelevõtuks.Ja mobiilse generaatori vedu arvelevõtmata saab toimuda vaid seadmena,mis on lubatud vaid 25km/h.Registreeritud haagisel asuval generaatoril neid probleeme pole.
Samas kas elektriautole poleks hoopis mõeldav lisa-akupakk haagisele,et pikendada läbitavat vahemaad ja kuidagi ümberlülitusega,et alguses töötad haagise akud tühjaks ja siis auto omad,et näiteks Tartusse sõites sõidad linna servani,jätad haagise linna servas olevasse laadimisjaama laadima.Ise ajad Tartus asjad korda,haagid laetud akudega haagise sappa ja Tallinna poole tagasi.